پرچم‌داران سامسونگ پاییز امسال آپدیت اندروید N را دریافت خواهند کرد

با رونمایی از اندروید N و مشخص شدن زمان تقریبی عرضه آن از سوی گوگل احتمالاً کاربران گوشی‌های سامسونگ مشتاق هستند بدانند این آپدیت چه‌زمانی برای گوشی آن‌ها عرضه خواهد شد. حالا طبق شایعات پاییز و یا اوایل زمستان زمان آپدیت پرچم‌داران این شرکت به اندروید N اعلام شده است.

1

اندروید N زودتر از موعد معرفی شد و گوگل توانست پیش از برگزاری مراسم Google I/O 2016 دو نسخه آزمایشی از آن را برای توسعه‌دهندگان عرضه کند. این روند قرار است تا تاریخی نامشخص در تابستان و تا عرضه نسخه نهایی اندروید N برای گوشی‌ها و تبلت‌های اخیر نکسوسی ادامه پیدا کند. به این ترتیب انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی گوشی‌های خود را در پاییز به اندروید N آپدیت کنند. سامسونگ سال گذشته قول داد تا پایان سال میلادی گوشی‌های پرچم‌دارش را به اندروید 6 مارشملو آپدیت کند اما این شرکت در دی‌ماه نسخه آزمایشی را منتشر کرد و تا پایان اسفندماه توانست اکثر گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 را آپدیت کند.

حالا که اندروید N قرار است کمی زودتر از سال‌های گذشته و در تابستان عرضه شود و همچنین سامسونگ رابط کاربری تاچ‌ویز را سبک‌تر کرده و آن را بین گوشی‌های اخیرش یکپارچه‌تر کرده است انتظار داریم پرچم‌داران این شرکت مانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج در پاییز به اندروید N آپدیت شود. به گزارش SamMobile گوشی‌های زیر قرار است زودتر از سایرین این آپدیت را دریافت کنند:

  • گلکسی اس 7
  • گلکسی اس 7 اج
  • گلکسی اس 6
  • گلکسی اس 6 اج
  • گلکسی اس 6 اج پلاس
  • گلکسی نوت 5

همچنین انتظار داریم سامسونگ تبلت‌های Galaxy Tab S2 خود را نیز در اواخر سال و یا اوایل سال آینده به اندروید N آپدیت کند. در مورد میان‌رده‌هایی مثل سری Galaxy A 2016 یا پرچم‌داران قبلی مثل گلکسی اس 5 یا گلکسی نوت 4 هنوز اطلاعاتی در دست نیست. ضمناً با توجه به این‌که تاریخ رونمایی و عرضه رسمی از گلکسی نوت 6 مشخص نیست نمی‌دانیم که آیا این فبلت با اندروید N عرضه خواهد شد و یا کاربران آن باید منتظر آپدیت بمانند.

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عرفان ایزدی می‌گوید

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    شانس نداریما برای s7 میاد برای s6 نمیاد.