گوگل قابلیت به‌اشتراک‌گذاری خانوادگی اپلیکیشن‌ها را در اندروید فراهم خواهد کرد

در گیر و دار مراسم Google I/O 2016 شاهد انتشار اطلاعاتی از قابلیت جدید گوگل برای به اشتراک گذاری خانوادگی اپلیکیشن‌ها در اندروید بودیم.

0

از قرار معلوم گوگل در تکاپوی راه‌‌اندازی سیستم جدیدی است که آنرا Family Library می‌نامد، این سیستم به کاربران پلی‌استورِ گوگل اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌هایی که خریداری کرده‌اند را در شش دستگاه دیگر به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر فعال نیست و در صفحه پشتیبانی گوگل تاکید شده که تمامی اپلیکیشن‌هایی که پس از تاریخ ۱۲ تیر ماه خریداری شوند در سیستم Family Library برای به اشتراک گذاشتن بین افراد خانواده قرار می‌گیرند. اپلیکیشن‌هایی هم که پیش از این تاریخ توسط کاربران خریداری شده باشند از امکان به اشتراک گذاری بهره‌ نمی‌برند مگر اینکه از جانب سازنده اپلیکیشن مجوز استفاده برای تعداد بیشتر دستگاه صادر شود.

گوگل در حال حاضر به غیر از این اطلاعات، سخنی از زمان فعال شدن قابلیت Family LIbrary به میان نیاورده است؛ اما باتوجه به سابقه‌ای که از این شرکت سراغ داریم انتظار می‌رود تا ظرف چند ماه آینده شاهد این ویژگی جدید برای به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها بین اعضای خانواده باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.