تماشا کنید: رابط کاربری و ویژگی‌های جدید Android Wear 2.0

در مراسم Google I/O 2016 شاهد آپدیت جامعی برای سیستم‌عامل Android Wear 2.0 بودیم، در این آپدیت جدید رابط کاربری و ویژگی‌های جدیدی به سیستم‌عامل دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی اندروید اضافه شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

0

تجهیزات هوشمند پوشیدنی روز به روز در حال پیشرفت هستند و سیستم‌عامل Android Wear هم باید در جهت پیشرفت حرکت کند، به همین منظور شاهد نسخه ۲.۰ اندروید وِر هستیم، همان‌گونه که اشاره شد در این نسخه جدید امکانات زیادی اضافه شده است. از این پس کاربران تعامل راحت‌تری با پیام‌ها خواهند داشت و قادر هستند بر روی صفحه‌نمایش ساعت هوشمند خود یادداشت بگذارند، ویژگی رصد کردن خودکار فعالیت‌های روزانه و شخصی سازی کاملی نیز در این نسخه جدید اعمال شده است. امکانات اضافه شده به این آپدیت جدید به اندازه‌ای است که گوگل پست کاملی را برای معرفی ویژگی‌های جدید Android Wear 2.0 اختصاص داده است.

ناگفته نماند که تا انتشار این نسخه جدید زمان زیادی در پیش رو داریم چرا که گوگل وعده داده تا پاییز Android Wear 2.0 را منتشر کند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم به تماشای ویدئوی رابط کاربری و ویژگی‌های جدید Android Wear 2.0 بنشینید:

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.