نتایج جستجو گوگل در حالت موبایل زین پس به شکل کارتی نمایش داده می‌شود

هر زمان که گوگل بخواهد الگوریتم جدیدی را ارائه کند و یا تغییری در ساختار موتور جستجوی خود انجام دهد ابتدا این کار را به صورت تصادفی برای برخی از افراد انجام می‌دهد و نتایج حالت جدید و قدیم را بررسی می‌کند. در همین رابطه به تازگی گزارش شده که این شرکت در حال کار بر روی شیوه نمایش کارتی جستجوهای اینترنتی است.

0

گوگل بارها و بارها شیوه ارائه نتایج جستجوهای اینترنتی را تغییر داده است. به عنوان مثال از چندی پیش لینک‌های یافته شده توسط این موتور جستجوگر تنها با دو رنگ مشکی و آبی ارائه می‌شوند و این در حالی است که بر اساس اطلاعات درز کرده توسط منابع نزدیک به مانتین ویوها، این شرکت مشغول توسعه طرحی است که نتایج جستجوها را به شکل کارتی نمایش می‌دهد.

در همین رابطه نیز گزارش شده که زین پس قرار است نتایج یافت شده در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه شوند و اینکه  فیلم‌های یافت شده در رابطه با موضوع مرتبط هم به صورت پیش‌نمایش در کارت‌های مذکور قابل تماشا هستند. البته افزودن کارت‌های جستجو به معنای از بین رفتن روش جستجوی استاندارد در این موتور نیست، زیرا از بخش انتهایی کارت‌ها هنوز هم می‌توانید به نتایج جستجو از طریق روش استاندارد و قدیمی دسترسی داشته باشید.

در هر حال به نظر می‌رسد ارائه لینک‌های یافت شده در قالب کارت‌های غنی بسیار کاربردی‌تر است. به عنوان مثال اگر به دنبال دستور عمل پخت کیکی در گوگل باشید، این موتور جستجو زین پس در کنار کارت یافت شده تصویری از بندانگشتی مطلب هم ارائه می‌دهد که شما را در یافتن مطلب مرتبط یاری می‌رساند. در هر حال اگرچه هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی این طرح از سوی گوگل اجرایی می‌شود، با این حال در دستور عملی‌هایی در وبلاگ این شرکت به وب مسترها شیوه صحیح قرار دادن بندانگشتی‌ها را برای بالا آمدن رنک وب‌سایت آن‌ها را آموزش داده است.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.