انتشار جزئیاتی از عضو جدید خانواده گلکسی اس 7؛ احتمالا با گلکسی اس 7 اسپرت روبرو هستیم

0

این روزها شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه، پرچمدار خود را یکه و تنها روانه بازار نمی‌کنند و پس از موفقیت یک پرچمدار شروع به عرضه نسخه‌های مختلفی از آن با رنگ‌ و لعاب متفاوت می‌کنند.

امسال هم سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به عنوان دو پرچمدار جدید خود روانه بازار کرد. به این ترتیب گمانه‌‌زنی‌ها در خصوص نسخه‌های دیگری این پرچمدار از هم‌ اکنون به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ مینی را هم تولید کند، از طرف دیگر هم شاهد شایعاتی در خصوص گلکسی اس ۷ اکتیو هستیم.

در همین بین حتی شایعات و تصاویری هم از گلکسی اس ۷ اکتیو به بیرون منتشر شده است. امروز نیز شاهد انتشار شایعه‌ای جدید مبنی بر عزم سامسونگ برای ساخت گوشی جدیدی از خانواده اس ۷  هستیم که گفته می‌شود شباهت‌هایی به گلکسی اس ۷ اکتیو دارد.

گلکسی اس ۷ با مدل G930 روانه بازار شد، گلکسی اس ۷ اج را هم با مدل G935 می‌شناسیم، از قرار معلوم گلکسی اس ۷ اکتیو هم مدل G891 سامسونگ را یدک می‌کشد و ظاهرا گوشی جدیدی که امروز صحبت اضافه شدن آن به خانواده گلکسی اس ۷ مطرح شد را با مدل G880 خواهیم شناخت.

Galaxy-S5-Sport

از قرار معلوم این گوشی را می‌توان نسخه جدید گلکسی اس 5 اسپرت (تصویر بالا) دانست، گفته می‌شود که اپراتور آمریکایی AT&T گلکسی اس ۷ اکتیو را پشتیبانی خواهد کرد و با این حساب انتظار می‌رود گلکسی اس ۷ اسپرت هم با مدل G880 از جانب اپراتور Sprint پشتیبانی شود.

شایعات منتشر شده از نزدیکی قیمت گلکسی اس ۷ اسپرت و گلکسی اس اکتیو دارد، با این حساب ممکن است از لحاظ سخت‌افزاری نیز این دو گوشی مشخصات نه چندان متفاوتی داشته باشند. البته سیاست‌های سامسونگ حساب و کتاب درستی ندارد و ممکن است این مدل‌های جدید اصلا ربطی به گوشی‌های جدیدی از خانواده گلکسی اس ۷ نداشته باشد.‌ با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اخبار فارنت را برای آخرین گزارش‌ها از گوشی‌های جدید سامسونگ دنبال کنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.