گزارش فارنت از جشن ۲۵ سالگی شرکت ایزی و ۳۰ سالگی شرکت دی‌لینک

شب گذشته طی مراسمی که در هتل اسپیناس تهران با نمایندگان ایزی از سراسر کشور و همچنین خبرنگاران برگزار شد شرکت ایزی 25 سالگی تأسیس خود و 30 سالگی دی‌لینک را جشن گرفت و به شرح برنامه‌های آتی خود پرداخت.

3

در این مراسم جناب مهندس آزاد معروفی عضو شورای مرکزی نصر کشور و مسئول کمیسیون شبکه سازمان و آقایان سید مهدی میر مهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، پاک ضمیر و سلطانی از اعضای اتحادیه و همچنین آقای مهندس امیر حسین سعیدی نائینی حاضر بودند.

Easy-Najafi

در ابتدای مراسم مهندس عبدالصاحب نجفی مدیرعامل شرکت ایزی از سیاست‌های پیش روی ایزی در ایران گفت. شرکت ایزی موفق شد پنج سال پس از تأسیس دی‌لینک نمایندگی رسمی این شرکت تجهیزات شبکه را کسب کرده و چند سال بعد نمایندگی انحصاری آن را در اختیار بگیرد. شرکت ایزی ارتباط همچنین نمایندگی برندهای معتبر دیگری مانند وسترمو و اگزالت و همچنین MOXA را نیز در خاورمیانه برعهده دارد. این شرکت برای گسترش بازار دفتری هم در شهر دوبی امارات متحده عربی تأسیس کرده تا بتواند خدمات خود را در خاورمیانه گسترش دهد. برنامه‌های اصلی ایزی در سال 95 شامل پروژه‌های Enterprise دی‌لینک در بخش تجهیزاتی Passive شبکه، پیشرفت در زمینه‌های بازاریابی، آموزش و خدمات و همچنین ایجاد و تقویت باشگاه مشتریان این شرکت خواد بود.

D-Link-Harrison

سپس آقای هریسون مدیردفتر D-Link در خاورمیانه و آفریقا تأکید کرد که این شرکت از سال 1986 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و با شروع سی‌امین سال فعالیت خود قصد دارد شناخت بیشتری از مشتریان ایرانی کسب کرده تا بتواند محصولات جدیدی منطبق با نیازهای کاربران و مشتریان ایرانی را فراهم کند. تمرکز جدید دی‌لینک روی اپلیکیشن‌های ابری محصولات خواهد بود و اینترنت اشیا که حتماً با آن آشنایی دارید از زمینه‌های جدید فعالیت این شرکت عنوان شد. به گفته آقای هریسون D-Link جوایز معتبری را از CES 2016 و PCMag 2015 دریافت کرده و همچنین در زمینه طراحی نیز از سوی iF Design و red dot design برگزیده شده است. دی‌لینک با وجود کاهش قیمت نفت و رکود بازار توانسته کماکان روند روبه‌رشد خود را حفظ کند و در حال حاضر تجهیزاتی را برای فراهم کردن سرعت اینترنت یک گیگابیتی از طریق وای‌فای در دوبی راه‌اندازی کرده است. یکی دیگر از مزایای دی‌لینک قابلیت سفارشی و شخصی‌سازی کردن محصولات است که شرکت‌ها می‌توانند برند و لوگوی خود را روی محصولات دی‌لینک حک کنند. طیف محصولات جدید این شرکت علاوه بر محصولات خانگی و کسب‌وکارها محصولات موبایلی و قابل حمل را نیز شامل خواهد شد.

Easy-D-Link-Khalifezadeh

سپس آقای هریسون از رئیس دفتر جدید دی‌لینک در ایران آقای خلیفه‌زاده دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید. آقای خلیفه‌زاده در تعیین چشم‌انداز دی‌لینک در سال 2016 گفت با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی و رشد سرعت اینترنت در دنیا دی‌لینک از جدیدترین فناوری بی‌سیم 802.11 ac برای نهایت سرعت استفاده کرده و قصد دارد در زمینه اینترنت اشیا و هوشمند کردن خانه با استفاده از دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های کنترل اطفال و سایر راهکارهای خانگی فناوری را به خانه‌ها بیاورد. بخشی محصولات جدید دی‌لینک شامل سوییچ‌های با پاورباجت بیشتر PoE، اکسس‌پوینت‌های 4×4 MiMo با طراحی جدید، ریپیترهای ac برای گسترش پوشش وای‌فای، روترهای موبایلی 4G ارزان‌تر و روترهای بیرونی ضدآب با استاندارد IP55 خواهد بود. او بار دیگر بر تمرکز دی‌لینک روی محصولات passive شبکه تأکید کرد و فعالیت دی‌لینک در سال 95 را در موارد زیر خلاصه کرد:

– محصولات بی‌سیم و اکسس پوینت‌های controller based

– سوییچ‌های PoE

– VoIP

– Cabling در بنادر

– LTE و موبایل

– خانه هوشمند.

خلیفه‌زاده همچنین توجه به نیازهای مشتریان، آگاهی از رفتار مصرف‌کننده و تحلیل وضعیت موجود و حرکت به سوی وضعیت مطلوب را از برنامه‌های دفتر دی‌لینک در ایران اعلام کرد.

Easy-Shoaibzadegan

در پایان آقای شعیب‌زادگان به تشریح ضمانت ایزی و باشگاه مشتریان این شرکت پرداخت. محصولات ADSL دی‌لینک حالا با ضمانت بیشتر سه ساله به بازار عرضه می‌شوند و سایر محصولات نیز با ضمانتی دو ساله عرضه خواهند شد. علاوه بر این اگر کاربران شماره سریال محصول را در وب‌سایت باشگاه مشتریان ایزی به آدرس club.easyco.ir ثبت کرده و در این باشگاه عضو شوند می‌توانند از یک‌سال ضمانت بیشتر روی محصولات به‌شرط ثبت در ماه اول پس از خرید بهره‌مند شوند. سایر مزایای عضویت در این باشگاه نیز به شرح زیر خواهد بود:

– دریافت خبرنامه‌ها و مطالب آموزشی

– تخفیف در خریدهای بعدی محصولات ایزی

– شرکت در سمینارهای معرفی محصولات

– شرکت در قرعه‌کشی‌های ایزی و دی‌لینک

شرکت دی‌لینک با شعار D-Link Green در جهت حفظ محیط زیست کارت گارانتی فیزیکی را نیز حذف کرده و پس از ثبت شماره سریال در وب‌سایت این شرکت می‌توانید وضعیت ضمانت را از سیستم پیامکی علاوه بر وب‌سایت پیگیری کنید.

در این مراسم همچنین به قید قرعه به حضار و نمایندگان ایزی در ایران جوایزی اهدا شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. پوریا می‌گوید

    ممنون، البته آقای معروف هم نیامدند و تا اونجا که اطلاع دارم آقایان نائینی و پاک ضمیر حضور داشتند.

  2. پوریا می‌گوید

    دوستان آقای سعادت و بحری که در این مراسم نبودند؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      درسته ظاهراْ دعوت بودند اما تشریف نیاوردند. اصلاح شد