گوگل ساعتی ۲۰ دلار برای تست کردن خودرو خودران خود پرداخت می‌کند

خودروهای خودران سلانه سلانه آماده حضور بیشتر در خیابان‌ها می‌شوند و گوگل حاضر است برای آزمایش رانندگی خودرو خودران خود درایالت آریزونا آمریکا ساعتی ۲۰ دلار به راننده پرداخت کند.

0

در وب‌سایت HireArt آگهی از جانب گوگل به چشم می‌خورد که این شرکت حاضر است در ازای سواری با خودروی خودران خود ساعتی ۲۰ دلار دستمزد پرداخت کند. بر اساس این آگهی گوگل به دنبال افرادی می گردد تا به مدت یک یا دو سال با این شرکت برای مدت هشت یا شش ساعت در روز رانندگی با خودروی خودران این شرکت همکاری داشته باشند. ناگفته نماند که توافق‌نامه‌ای محرمانه بین گوگل و افراد شرکت کننده در این آزمایش بسته خواهد شد.

تا اینجای کار راحت به نظر می‌رسد اما درخواست گوگل به همین جا تمام نمی‌شود. افرادی که در این آزمایش شرکت می‌کنند باید سابقه رانندگی خوبی داشته باشند، سوءپیشینه نداشته باشند و بتوانند حداقل در دقیقه ۴۰ کلمه بنویسند، از طرف دیگر در نوشته‌های خود خلاصه نویسی داشته باشند و گزارش کار خود را به مهندسین گوگل ارائه کنند.

در کنار تمامی این موارد افراد شرکت کننده در این آزمایش حتما باید دوره‌های رانندگی مخصوصی را بگذرانند. درست است که خودروی گوگل قرار است به صورت خودران در خیابان‌ طی مسیر کند؛ اما باز هم نیاز به دخالت راننده در صورت بروز حوادث دارد،

برای نمونه اگر شخصی به ناگاه جلوی خودرو ظاهر شد، این راننده است که باید به سرعت عکس‌العمل نشان داده و از تصادف جلوگیری کند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد باز هم باید گفت آزمایش خودروی خودران در نوع خود جالب به نظر می‌رسد و تجربه مفرحی باید باشد.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.