کارت حافظه 256 گیگابایتی میکرو اس‌دی EVO Plus سامسونگ می‌تواند تا 12 ساعت ویدیو 4K ذخیره کند

این روزها شاهد رواج فیلمبرداری با کیفیت 4K هستیم، این فرمت به حجم زیادی برای ذخیره‌سازی نیاز دارد، اینجاست که شاهد معرفی کارت حافظه میکرو اس‌دی EVO Plus از جانب سامسونگ هستیم، این کارت قادر است تا ۱۲ ساعت ویدئو با فرمت 4K ذخیره کند.

0

کارت حافظه‌های میکرو اس‌دی به عنوان اولین گزینه برای ذخیره تصاویر و فیلم‌ در گوشی‌های همراه و دوربین‌های دیجیتال به حساب می‌آیند، از طرف دیگر هر روز شاهد ارتقا کیفیت این دوربین‌ها هستیم. برای نمونه جدیدترین دوربین‌های GoPro اپل از کارت‌های حافظه میکرو‌ اس‌دی با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی میکرو اس‌دی Evo Plus سامسونگ در رده خود بیشترین ظرفیت را برای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران قادر هستند از این کارت حافظه در دوربین‌های اکشن، پهپادها، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، گوشی‌های همراه هوشمند ، تبلت و دوربین‌های عکاسی دیجیتال استفاده کنند.

سامسونگ مدعی است ظرفیت بالای این کارت حافظه به کاربر این اختیار را می‌دهد تا به مدت ۱۲ ساعت با کیفیت 4K به ضبط فیلم بپردازد و ۳۳ ساعت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ‌دی داشته باشد. این میزان حافظه بالا برای دوربین‌های اکشن و پهپادها بسیار کاربردی به نظر می‌رسد چرا که در حین فیلم‌برداری در صورت نبود فضای مورد نیاز، کاربر به این راحتی قادر به تعویض کارت حافظه نیست.

از لحاظ سرعت خواندن و نوشتن هم کارت حافظه جدید میکرو اس‌دی سامسونگ برای فیلمبرداری با فرمت 4k مناسب به نظر می‌رسد، سرعت خواندن اطلاعات از روی این کارت حافظه ۹۵ مگابایت در ثانیه است و نوشتن اطلاعات نیز با سرعت ۹۰ مگابایت در ثانیه انجام می‌شود.

در کنار حجم و سرعت بالا، کارت حافظه میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی Evo Plus در مقابل آب نیز مقاوم است و می‌توان به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری این کارت حافظه را نگه داشت، مقاومت در مقابل اشعه ایکس و میدان آهنربایی نیز از دیگر مشخصه‌های بارز این کارت حافظه جدید سامسونگ است. سامسونگ وعده داده تا این محصول جدید خود را با قیمت ۲۵۰ دلار به همراه یک سال وارانتی در ماه آینده روانه بازار کند.

petapixel.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.