ZTE عرضه گوشی هوشمند Zmax Pro با صفحه نمایش 6 اینچی 1080p و حسگر اثر انگشت را در برنامه دارد

ظاهرا شرکت چینی ZTE علاقه خاصی به ساخت گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ دارد چرا که خبر می‌رسد این شرکت در حال تدارک سومین گوشی هوشمند خود با صفحه‌نمایش بزرگ است، این گوشی Zmax Pro نامیده می‌شود و صفحه‌نمایشی ۶ اینچی فول اچ‌دی به همراه حسگر اثر انگشت دارد.

0

از لحاظ سخت‌افزاری انتظار می‌رود در Zmax Pro با مشخصاتی نظیر آنچه ZTE در گوشی Zmax 2 خود به کار گرفته است طرف باشیم. همان‌گونه که اشاره شد در حال حاضر ZTE دو گوشی دیگر نیز با صفحه‌نمایش‌های نه چندان کوچک در بازار دارد، گوشی ZTE Zmax با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و گوشی ZTE Zmax 2 که از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌گیرد.

هر دو گوشی از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برند. با این حساب Zmax Pro که انتظار می‌رود از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی کند قرار است با صفحه‌نمایش ۶ اینچی خود در نقش بزرگ‌ترین گوشی ZTE حاضر شود. البته ZTE از لحاظ رزولوشن دستی به سر ZTE Zmax Pro خواهد کشید و گفته می‌شود این گوشی بلند بالا از رزولوشن فول‌ اچ‌دی بهره خواهد برد.
zte-Max Pro
در کنار این مشخصات ادعا می‌شود که این گوشی از پردازنده ۶۱۷ هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون که در فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند استفاده کند، به این ترتیب Zmax Pro از لحاظ پردازنده هم نسبت به گوشی‌های سری Max این شرکت قوی‌تر خواهد بود.

ظاهرا ارتقا سخت‌افزاری نسبت به مدل‌های دیگر این سری به همین‌جا ختم می‌شود چرا که در Zmax Pro شاهد ۲ گیگابایت رم هستیم، گوشی‌های دیگر این سری هم از همین میزان رم استفاده می‌کنند. از لحاظ حافظه ذخیره سازی نیز انتظار می‌رود Zmax Pro در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی روانه بازار شود. در خصوص دوربین نیز پیش‌بینی می‌شود که Zmax Pro از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی بهره بگیرد در حالی که برای جلو این گوشی شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود.

در کنار تمامی این موارد گفته می‌شود که Zmax Pro از سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت پشت گوشی بهره می‌برد که با توجه به قیمت احتمالی پایین این گوشی، حرکت سخاوتمندانه‌ای از جانب ZTE به نظر می‌رسد. در حال حاضر نسخه آنلاک شده گوشی Zmax 2 با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که Zmax Pro نیز قیمتی در همین حدود داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی بلند بالای ZTE همراه با سیستم عامل اندروید مارشملو در تابستان امسال روانه بازار شود.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.