شایعات از رونمایی گلکسی نوت 6 سامسونگ در 25 مرداد خبر دارند

حدود یک سال از زمان معرفی گلکسی نوت 5 از سوی سامسونگ می‌گذرد و در همین راستا کم‌کم شاهد درز شایعاتی پیرامون جانشین این محصول هستیم. در همین ارتباط نیز ساعاتی پیش منابع نزدیک به سامسونگ گزارش داده‌اند که گلکسی نوت 6 در تاریخ 25 مردادماه رونمایی خواهد شد.

0

بر اساس ادعای لودهنده معروف توئیتری @evleaks، سامسونگ مشغول تدارک مراسمی برای رونمایی از گلکسی نوت 6 در تاریخ 25 مردادماه است. وی همچنین مدعی است که این پرچم‌دار سامسونگ ظرف یک هفته پس از معرفی راهی بازار ایالات متحده خواهد شد و کمی بعد از آن هم فروش جهانی نوت 6 آغاز میشود.

طبق شایعه از پیش درز کرده گلکسی نوت 6 با صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل و از نوع Super AMOLED عرضه خواهد شد و به چیپست قوی‌تر اسنپ‌دراگون 823 یا اکسینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد شد که عملکرد مشابهی دارند. گلکسی نوت 6 همچنین به 4 گیگابایت رم برای مالتی‌تسکینگ عالی مجهز شده که در سال 2016 آن‌قدرها هم کمیاب نخواهد بود.

Galaxy Note 6 tipped for August launch in US1

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌تواند به باتری غول‌آسای 4200 میلی‌آمپر ساعتی، دارا بودن استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.