گزارش فارنت از نشست خبری شرکت حامی؛ اولین شرکت مستقل سرویس و خدمات IT

0

شرکت حامی به عنوان اولین شرکت مستقل خدمات پس از فروش و گارانتی در حوزه فناوری در بازار ایران آغاز به‌کار کرد. این شرکت قرار است اولین شرکتی باشد که به‌صورت کاملاً مستقل در زمینه سرویس و خدمات محصولات IT و موبایل فعالیت خواهد کرد.

در این نشست خبری «رامین سلطانی» مدیرعامل شرکت تازه تأسیس حامی فلسفه پدید آمدن این شرکت را وجود یک خلأ بزرگ در رابطه با سرویس و خدمات در ایران اعلام کرد. به اعتقاد آقای سلطانی عدم ارتباط بین شرکت‌های خدمات فعال در ایران و شرکت‌های اصلی تولیدکننده در خارج از کشور باعث شده تا برخی استانداردها و امکانات وارد کشور نشده و به همین دلیل خدمات و سرویس در حوزه موبایل و ‌آی‌تی کیفیت لازم را نداشته باشد. شرکت حامی با توجه به تغییر فضای سیاسی، اقتصادی و تجاری قصد دارد به کمک یک سرمایه‌گذار خبره خارجی خدمات خود را سریع‌تر و کامل‌تر از سایرین ارائه دهد.

نشست خبری شرکت حامی

به گفته شرکت حامی گاهی شرکت‌های واردکننده و عرضه کننده محصولات به سرویس و خدمات به‌عنوان بخشی هزینه‌آفرین نگاه می‌کنند که البته ثابت شده چنین هزینه‌هایی ارزش جذب مصرف‌کنندگان را دارد.

آقای سلطانی از حضور یک سرمایه‌گذار خارجی در این شرکت خبر داد که علاوه بر وارد کردن نقدینگی و ایجاد اشتغال تجربه و تخصص خود را در زمینه خدمات و سرویس‌دهی به ایران وارد خواهد کرد.

به اعتقاد آقای سلطانی حامی می‌تواند نه‌تنها مصرف‌کنندگان را در زمینه خدمات پس از فروش راضی کند بلکه عرضه‌کنندگان محصولات و تولیدکنندگان نیز از همکاری با این شرکت بسیار خشنود خواهند شد.

رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی

در حال حاضر شرکت حامی به‌صورت انحصاری نمایندگی خدمات «ایسوس موبایل» و همچنین خدمات پس از فروش هواوی در ایران را برعهده دارد و تمامی خدمات و سرویس‌دهی محصولات این دو برند از طریق حامی انجام خواهد شد.

مهم‌ترین مزایای شرکت حامی

  • استقلال از فرآیند توزیع یا فروش. همان‌گونه که در کشورهای پیشرفته دنیا نیز این‌گونه است حامی قصد دارد به‌طور خاص تنها در زمینه خدمات و سرویس‌دهی فعالیت کند و به این ترتیب کوچکترین نقشی در زمینه توزیع یا فروش محصولات نخواهد داشت.
  • ورود سرمایه نقدی، تخصص و ایجاد اشتغال: با ورود سرمایه‌گذار خارجی متخصص کیفیت خدمات حامی به استانداردهای جهانی خواهد رسید و با توجه به ایجاد 3 مرکز در تهران و چند مرکز دیگر در اصفهان، تبریز و به‌زودی در مشهد و کرج به همراه 245 مرکز جمع‌آوری برای جوانان و متخصصان کشور نیز کار ایجاد خواهد شد.
  • نزدیک بودن به مشتری. شرکت حامی قصد دارد تاحد امکان چه از نظر مجازی و چه واقعی به مصرف‌کننده نزدیک باشد و گرفتن خدمات از این شرکت را آسان‌تر کند. این شرکت قصد دارد مراکز سرویس موجود را نیز خریداری و تجهیز کرده و پرسنل آن‌ها را برای ایجاد خدمات خود آموزش دهد.
  • ارتباط نزدیک و مستقیم با تولیدکنندگان. شرکت حامی به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط بوده و از این رو قطعات باکیفیت را وارد خواهد کرد تا کیفیت خدمات نیز در بهترین سطح خود باشد. حامی در حال حاضر خدمات ایسوس موبایل و هواوی را بر عهده خواهد داشت اما از تمام شرکت‌های تولیدکننده موبایل و تجهیزات آی‌تی چه فعال و چه غیرفعال در ایران دعوت می‌کند تا با این شرکت برای ارائه خدمات همکاری کنند.

نشست خبری تاسیس شرکت حامی

همان‌طور که نوشتیم در حال حاضر مراکز خدمات این شرکت شامل شعبه مرکزی در خیابان شهید بهشتی تهران و همچنین مگامال اکباتان فعال است و به‌زودی شعبه بازار موبایل نیز آماده خدمت‌رسانی خواهد بود. اولین مراکز استانی که حامی در آن‌ها مرکز خدمات دایر می‌کند هم اصفهان، تبریز، مشهد و کرج بوده و به‌زودی شهرهای دیگری نیز به آن اضافه خواهند شد.

گفتنی است این مراکز بدون نیاز و مستقل از شعبه مرکزی عمل خواهند کرد و علاوه بر آن‌ها 245 مرکز جمع‌آوری (150 مرکز تاکنون فعال) برای ارسال محصولات به مراکز خدمات در نظر گرفته شده است.

در مورد نگرانی‌های محیط زیستی هم شرکت حامی قول داده تا استانداردهای جهانی را در صورت نیاز برای امحای قطعات از رده خارج شده به‌کار گیرد. این شرکت امیدوار است به‌زودی با برندهای دیگری در زمینه‌های سخت‌افزار و آی‌تی نیز وارد همکاری شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت حامی می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به نشانی http://hamigroup.com/ مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.