تماشا کنید: ویدئو پشت صحنه تبلیغ ویدئویی پرطرفدار جیسون استاتهام برای جی 5 ال‌جی

چندی پیش شاهد ویدئوی تبلیغاتی با حضور بازیکن هالیوودی، جیسون استاتهام بودیم، این ویدئو در نوع خود جالب بود؛ اما جالب‌تر پشت صحنه این ویدئو تبلیغاتی است که امروز شما را به تماشای پشت صحنه ویدئوی تبلیغاتی جیسون استاتهام برای جی ۵ ال‌جی دعوت می‌کنیم.

0

گوشی جی 5 ال‌جی به تازگی روانه بازار شده و از این به بعد وظیفه واحد بازاریابی ال‌جی است که تا جایی که در توان دارد در خصوص این پرچمدار جدید خود تبلیغ کند،

در تبلیغات ویدئویی گوشی‌های سری گلکسی ۷ نیز شاهد حضور Lil Wayne هستیم، سونی نیز دانیل گریک را برای تبلیغات پرچمدار خود دارد، به همین منظور ال‌جی دست به دامان جیسون استاتهام شد و ویدئوی تبلیغاتی جی 5 را با حضور این بازیگر تراز اول منتشر کرد. این ویدئو در کنار جنبه‌های تبلیغاتی که برای جی ۵ دارد توانست از محبوبیت خاصی هم برخوردار شود، شاید دلیل این محبوبیت حضور جیسون استاتهام با ظاهری متفاوت در تمامی صحنه‌ها باشد.

جالب است بدانید از زمان انتشار این ویدئو حدود ۲ ماه می‌گذرد و ال‌جی مدعی است تاکنون بیشتر از ۳۶ میلیون نفر از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف به تماشای آن نشسته‌اند. اکنون زمان آن رسیده که ال‌جی با انتشار ویدئوی پشت صحنه تبلیغ جی ۵ با حضور جیسون استاتهام به نوعی دوباره بازار تبلیغ جی ۵ را گرم کند. به همین منظور شاهد انتشار ویدئوی پشت صحنه تبلیغ جی ۵ هستیم که جیسون استاتهام و عوامل حاضر در صحنه سخت مشغول کارند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم به تماشای پشت صحنه ویدئو تبلیغاتی جی ۵ با حضور جیسون استاتهام بنشینید.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.