پنج اپلیکیشن اندرویدی که هر 24 ساعت شما را از اپلیکیشن‌های رایگان شده در گوگل‌پلی باخبر می‌کنند

اپلیکیشن‌های رایگان به طور فراوان در اپ‌استورهایی نظیر گوگل‌پلی یافت می‌شوند اما خودتان هم می‌دانید که اپلیکیشن‌های پولی و غیررایگان از امکانات و کیفیت بیشتری برخوردارند. در این میان برخی اوقات اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که با توجه به تاکتیک‌های بازاریابی خود به طور موقت رایگان شده و بدون هیچ هزینه‌ای قابل دریافت می‌شوند. اما با توجه به تعداد فراوان اپلیکیشن‌ها از کجا متوجه این موضوع شویم؟ در این مطلب از فارنت به سراغ برنامه‌هایی رفته‌ایم که کار را برای شما راحت می‌کنند!

2

این برنامه‌ها نه‌تنها پیشنهادهای جذابی را برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که معمولاً باید برای استفاده از آن‌ها هزینه پرداخت کنید می‌دهند، بلکه مکانیسم خوبی برای کشف اپلیکیشن‌های جدید دارند و قبل از پیشنهاد یک اپلیکیشن، خود به بررسی و ارزیابی آن پرداخته‌اند و همانطور که گفتیم علت رایگان شدن آن‌ها تاکتیک‌های بازریابی و مذاکراتی است که با اپ‌استورها مانند گوگل‌پلی انجام داده‌اند.

در این برنامه‌ها می‌توانید همه نوع بازی و اپلیکیشن پیدا کنید و حتی یک بخش باقی نمانده که به آن بی‌توجهی شده باشد.منتظر چه هستید؟ این برنامه‌های مخصوص پیدا کردن اپلیکیشن‌های رایگان شده گوگل‌پلی را دانلود کنید و ببینید که تاکنون چه چیزهایی را از دست می‌دادید! لازم به توضیح است که با توجه به ته‌مانده تحریم‌های باقی مانده برخی اوقات دریافت برخی از این اپلیکیشن‌ها مطمئنا برای کاربران داخل ایران مطابق معمول با مشکل مواجه خواهد شد که کافیست از همان ترفندهای قدیمی بهره ببرید!

اپلیکیشن FreeMyApps

استفاده از FreeMyApps راه خوبی برای پیدا کردن بازی‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان است که می‌توانید در صورت کار با آن، گیفت کارت‌های رایگان برای استفاده در آمازون، گوگل‌پلی و غیره نیز به دست بیاورید!

FreeMyApps

برای شروع، باید FreeMyApps را بر گوشی خود نصب‌کرده و به کمک یک حساب کاربری فیس‌بوک به آن وارد شوید. سپس می‌توانید به دانلود جدیدترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایگان شده‌ی گوگل‌پلی بپردازید. به خاطر استفاده از برنامه‌ها و بازی‌های جدید اعتبار به دست بیاورید و از اعتبار خود برای خرید گیفت کارت استفاده کنید.

Download-at-Google-play

اپلیکیشن App of the day

App of the day در هرروز یکی از برنامه‌های پرطرفدار گوگل‌پلی را به همراه جایزه‌ای منحصربه‌فرد به کاربرانش پیشنهاد می‌دهد. همچنین این برنامه راه خوبی برای کشف اپلیکیشن‌های جدید است، چراکه اپلیکیشن‌های باکیفیت و خوبی را پیشنهاد می‌دهد. هر هفته افراد واقعی به بررسی، آزمایش و ارزیابی صدها اپلیکیشن موجود در گوگل‌پلی استور می‌پردازند و تنها بهترین‌ها را برای سرگرمی شما انتخاب می‌کنند.

App-of-the-Day

آن‌ها همچنین به فکر در نظر گرفتن جایزه یا نسخه‌های بدون تبلیغ برای کاربرانشان هم هستند. از نمونه اپلیکیشن‌های موجود می‌توان به پخش ویدئو، موسیقی، برنامه‌های مخصوص مطالعه، ویرایش عکس و انواع بازی نظیر بازی‌های کارتی، تفننی، چالش‌برانگیز، RPG، بازی‌های کازینویی و بسیاری دسته‌های دیگر اشاره کرد.

Download-at-Google-play

اپلیکیشن Free App of the Night

نه‌تنها می‌توانید اپلیکیشنی را در طول روز به صورت رایگان دریافت کنید، بلکه شب‌ها نیز می‌توانید همین کار را انجام دهید! این برنامه تا حد زیادی مثل برنامه قبلی کار می‌کند و هر 24 ساعت یک‌بار اپلیکیشنی جدید را برای کاربرانش انتخاب خواهد کرد، تنها با این تفاوت که تیم مسئول برنامه، شیفت شب را برای کار کردن انتخاب کرده‌اند.

Free-App-of-the-Night

هر هفته صدها اپلیکیشن را آزمایش می‌کنند تا بهترین‌ها را به کاربرانشان پیشنهاد دهند. بد نیست مدتی را با این برنامه کارکنید تا با بهترین اپلیکیشن‌های پلی‌استور که از قبل برای شما انتخاب‌شده‌اند، آشنا شوید! تنها کافی است روزی یک‌بار به این برنامه سر بزنید تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.

Download-at-Google-play

اپلیکیشن AppFree

AppFree برای اندروید که با ظاهری تازه و رابط کاربری نو دوباره طراحی‌شده است، مثل نمونه‌های قبل از خودش به‌صورت روزانه اپلیکیشن‌هایی که تیم انتخاب کرده است را به شما معرفی می‌کند.

AppFree

AppFree همچنین به ارائه تخفیف برای خرید برخی از اپلیکیشن‌ها یا پیشنهاد‌های خاصی برای تهیه اپلیکیشن‌های رایگان می‌پردازد.

Download-at-Google-play

اپلیکیشن AppGratis

AppGratis یک پلتفرم کشف اپلیکیشن است که به‌صورت شخصی و خصوصی توسط مؤسس و توسعه‌دهنده آن یعنی Sam، سرپرستی و تولید شده است. مأموریت وی آگاه کردن کاربران از وجود جالب‌ترین اپلیکیشن‌ها و انجام مذاکراتی برای رایگان شدن این اپلیکیشن‌ها است. هرکدام از این پیشنهاد‌ها تنها به مدت 24 ساعت دوام خواهند داشت، پس باید برای پیدا کردن اپلیکیشن‌هایی که در نظر دارید کمین کنید.

AppGratis

در AppGratis می‌توانید هر برنامه‌ای را که می‌خواهید پیدا کنید. از بازی‌های آرکید گرفته تا بازی‌های معمایی، از اپلیکیشن‌های آلارم ساعت گرفته تا مبدل‌های واحد پول و از اپلیکیشن‌های مترجم گرفته تا اپلیکیشن‌هایی که می‌توان از دلشان ویجت‌های کاربردی و پراستفاده بیرون کشید! Sam تقریباً هیچ‌وقت از جست‌وجو برای پیدا کردن جالب‌ترین اپلیکیشن‌ها یا کاربردی‌ترین‌شان دست نمی‌کشد.

گاهی اوقات از طریق AppGratis میزبان هدیه‌های رایگان اینترنتی هم می‌شود. مثل خریدهای رایگان درون برنامه‌ای، باز کردن رایگان یک مرحله در بازی‌ها و دیگر چیزهای هیجان‌انگیزی که معمولاً برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کنیم. البته کاربران باید انتظار مشاهده روزی یک نوتیفیکیشن از AppGratis را در گوشی‌هایشان داشته باشند. Sam هم به‌اندازه هر شخص دیگری اندکی دوستدار مردم‌آزاری است.

Download-at-Google-play

اینها پیشنهادات ما برای کشف اپلیکیشن‌های رایگان شده در گوگل‌پلی هستند اگر شما هم اپلیکیشن مشابهی سراغ دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    خیلی جالبه!
    Freemyapps برنامه ای هست که با دانلود برنامه های تبلیغاتی مجانی گیفت کارت هدیه میده و اصلا ارتباطی با برنامه های مجانی شده نداره.

  2. Mostoul می‌گوید

    برنامه های جالبی نیستن استفاده کردم ، بهترین برنامه ها appzapp و appsales هستن که فوق العاده هستن
    ممنون