طرح تقریبی منتسب به آیفون 7 از ابعاد و اندازه نزدیک به آیفون 6S خبر دارد

اپل رسم دارد تا هر دو سال یک بار دستی کامل بر سر و روی گوشی‌های خود از لحاظ طراحی بکشد و با این حساب انتظار می‌رود آیفون ۷ ظاهری متفاوت داشته باشد، در این حین طرح تقریبی منتسب به آیفون ۷ نیز از ابعاد و اندازه نزدیک به آیفون 6s حکایت دارد.

0

اگر این طرح منتشر شده صحت داشته باشد باید گفت اپل امسال سنت شکنی کرده و در آیفون ۷ از لحاظ طراحی شاهد تفاوت چندانی نسبت به آیفون 6s نخواهیم بود. آنچه از این طراحی برداشت می‌شود آیفون ۷ از لحاظ ابعاد و اندازه تقریبا در قد و قواره آیفون 6s ساخته می‌شود. همان‌گونه که اشاره شد به غیر از ابعاد، از روی این طرح منتشر شده می‌توان گفت که طراحی کلی آیفون ۷ نیز آنچنان دستخوش تغییر نخواهد شد. نکته مهم دیگری که از این طرح دستگیرمان شد، عدم حضور دوربین دوگانه در آیفون ۷ است، ناگفته نماند که شایع شده آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که پیش از این طرحی نیز منسوب به آیفون ۷ پرو به بیرون درز پیدا کرده بود که با طرح منتشر شده امروز تفاوت‌هایی دارد. به این ترتیب قضاوت در خصوص اعتبار این طرح‌های درز پیدا کرده سخت می‌شود. به هر ترتیب آنچه بر اساس این طرح‌های منتشر شده می‌توان گفت این است که بعید به نظر می‌رسد آیفون ۷ از لحاظ طراحی شاهد تغییرات چشمگیری باشد. در این بین طرفداران سینه چاک اپل هم بر این باورند که اپل برای طراحی آیفون ۷ چیزی کم نخواهد گذاشت و حتی ممکن است از آیفون 7s صرف نظر کرده و مستقیما بعد از آیفون ۷ سراغ ساخت آیفون ۸ برود.

در پایان باید گفت آیفون جدید، محصولی نیست که به راحتی و بی‌ سر و صدا روانه معرفی شود و با این حساب بدون شک تا زمان رونمایی آیفون ۷ همچنان شاهد گمانه‌ زنی‌های مختلفی خواهیم بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.