iOS 10 اپل یک اپلیکیشن اختصاصی خانه‌ هوشمند خواهد داشت

اگرچه تاکنون شرکت‌های انگشت شماری محصولاتی با قابلیت اتصال به پلتفرم خانه هوشمند اپل را تولید کرده‌اند، با این حال به نظر می‌رسد کوپرتینوها در نظر دارند در iOS 10 اپلیکیشنی اختصاصی در جهت کنترل از راه دور دستگاه‌های سازگار با هوم کیت را تعبیه نمایند.

0

بدون شک یک خانه هوشمند بدون بهره بردن از تجهیزات خانگی هوشمند مبتنی بر پلتفرم یکپارچه معنایی نخواهد داشت از این رو اپل قصد دارد BMS خانه شما را در پلتفرم جدید خود موسوم به هوم کیت استوار کند.

پلتفرم هوم کیت به استفاده کنندگان دستگاه های قدرت گرفته از iOS اجازه می‌دهد تا بسیار ساده دیگر دستگاه‌های هوشمند درون خانه را از طریق گوشی خود کنترل کنند. بیشتر به نظر می‌رسد که کل این دستور‌ها با سیری اتفاق می‌افتد تا اینکه یک اپلیکیشن اختصاصی بدین منظور وجود داشته باشد. در همین حال MacRumors گزارش داده که یکی از کارمندان سابق اپل تائید می‌کند، این شرکت در نظر دارد اپلیکیشن اختصاصی هوم کیت را در iOS 10 برای کنترل از راه دور گجت‌های هوشمند سازگار با این پلتفرم تعبیه نماید.

البته این یک خبر خارق‌العاده یا ویژگی منحصر به فرد محسوب نمی‌شود، زیرا تمام شرکت‌های فعال در حوزه خانه‌های هوشمند نیز چنین اپلیکیشن‌هایی را هر یک عرضه می‌کنند. هرچند در حال حاضر هوم کیت تنها قابلیت کنترل تجهیزات اساسی خانه همچون شدت نور چراغ‌ها و قفل درب‌ها را دارا می‌باشد، با این حال اپل قصد دارد امکان کنترل دیگر تجهیزات هوشمند از جمله سیستم‌های امنیتی، مرکز کنترل مانیتورینگ و تهیه هوا را به آن بیفزاید.

 

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.