گیم‌نت؛ ده بازی اندروید که هر طرفدار ورزش بسکتبال باید سراغ آنها برود!

بازی‌های گوشی‌های همراه هوشمند هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و شاهد عرضه عناوین متنوع بازی‌های موبایل هستیم، در این بین بازی بسکتبال  نیز که مدت‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی منتشر می‌شود راه خود را به گوشی‌های هوشمند پیدا کرده است. به همین منظور نگاهی به ده بازی بسکتبال برای گوشی‌های اندرویدی خواهیم داشت.

0

اگر طرفدار بسکتبال هستید بدون شک تاکنون به غیر از انجام این بازی در سالن‌های ورزشی، به بازی بسکتبال بر روی کامپیوتر یا کنسول‌های بازی نیز پرداخته‌اید. همان‌گونه که اشاره کردیم در حال حاضر بازی‌های بسکتبال هیجان انگیز و نفس‌گیری نیز برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که اگر طرفدار بسکتبال هستید بد نیست گاهی به آنها بیاندازید:

بازی اندرویدی Paper Toss

جالب است بدانید بازی اندرویدی Paper Toss مدت زیادی است که سر کاربران گوشی‌های همراه را بند کرده است، این بازی در واقع چندان هم ربطی به ورزش بسکتبال که در سالن‌های ورزشی شاهد آن هستیم ندارد اما خب از همان قانون توپ و سبد پیروی می‌کند! شاید هم کمی سخت‌تر!

papertoss

در این بازی باید گیمر کاغذ مچاله‌ شده‌ای را به درون سطل بیاندازد. اشاره کردیم که این بازی مدت زیادی است که در گوشی‌های همراه حضور دارد و با این حساب احتمال می‌رود تاکنون گذار شما به Paper Toss افتاده باشد. به این ترتیب اگر تاکنون این عنوان پرطرفدار را تجربه نکرده‌اید یا از بازیکنان قدیمی آن هستیم پیشنهاد می‌کنیم این بازی رایگان را از دست ندهید. برای دانلود بازی Paper Toss به لینک زیر مراجعه کنید:

Bazaar-Badge-Green

بازی اندرویدی بسکتبال NBA Jam

بازی بسکتبال NBA Jam نیز از آن دسته عناوین بسکتبالی است که مدت‌های زیادی از عمرش می‌گذرد و تاکنون در کنسول‌های مختلف حضور داشته است. شرکت بازی سازی معروف EA چندین سال پیش بازی بسکتبال NBA Jam را روانه بازار کرد و پس از موفقیت این بازی شاهد انتشار آن برای اندروید نیز بودیم.

NBA-JAM

بازی NBA Jam چندان عنوان جدیدی نیست و با این حساب نباید انتظار بازیکنان و تیم‌های جدید را داشت اما اگر طرفدار بازی‌های بسکتبال هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما این عنوان دوست داشتنی و جذاب را دانلود کنید. برای دانلود بازی NBA Jam به لینک زیر مراجعه کنید.

Farsroid-Downloadبازی اندرویدی Dude Perfect 2

این بازی نیز آنچنان در گوشی‌های همراه اندرویدی طرفدار دارد که شاهد انتشار نسخه دوم آن نیز بودیم. اگر تاکنون بازی اندرویدی معروف پرندگان خشمگین را تجربه کرده باشید مطمئن باشید از بازی بسکتبال Dude Perfect 2 نیز خوشتان خواهد آمد.

Dude-Perfect-2

سازندگان این بازی در شرکت Miniclip سعی داشته‌اند تا با ترکیبی از بازی بسکتبال و مراحل جذاب و متنوع، لحظات شاد و مفرحی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. همان‌گونه که اشاره شد بازی بسکتبال Dude Perfect 2 شباهت‌های زیادی هم با بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین دارد. برای دانلود بازی Dude Perfect 2 به لینک زیر مراجعه کنید:

Farsroid-Downloadبازی بسکتبال MyNBA2K16

این بازی با سایر عناوینی که به آنها اشاره شد تفاوت‌های زیادی دارد، در واقع می‌توان گفت که به جای بازی بسکتبال که توپ و سبد خمیرمایه اصلی آنرا تشکیل می‌دهد با کارت‌هایی طرف هستیم که در بسکتبال NBA 2K16 استفاده می‌شود.

MyNBA2K16-Android

به این ترتیب گیمرها قادر هستند تنظیمات مختلفی را بر روی کارت‌‌های مختلف این بازی اعمال کنند. برای دانلود بازی MyNBA2K16 از گوگل‌پلی به لینک زیر مراجعه کنید:

download-google-play-button

بازی بسکتبال All-Star Basketball

All-Star-Basketball

در اینجا به معرفی بازی رسیدیم که انتظار می‌رود در آینده به یکی از مهمترین عناوین بسکتبال در گوشی‌های اندرویدی تبدیل شود. از لحاظ گرافیک هم انصافا سازندگان All-Star Basketball برای این بازی سنگ تمام گذاشته‌اند و به جرات می‌توان گفت با یکی از پر گرافیک‌ترین بازی‌های بسکتبال در پلتفرم اندروید طرف هستیم.

برای دانلود بازی All-Star Basketball از گوگل‌پلی به لینک زیر مراجعه کنید:

download-google-play-button

بازی بسکتبال Bouncy Basketball

اگر تاکنون بازی بسکتبال اندرویدی NBA Jam را انجام داده باشید باید بازی Bouncy Basketball نیز برای شما آشنا باشد، این دو بازی از لحاظ سبک و سیاقِ گیم‌پلی شباهت‌های زیادی به هم دارند البته ناگفته نماند که در Bouncy Basketball سعی شده تا ساده سازی‌هایی در گیم‌پلی بازی اعمال شود.

Bouncy-Basketball

برای انجام این بازی تنها یک اشاره کافیست و سازندگان امکانی را در آن تعبیه کرده‌اند تا دو بازیکن به صورت همزمان در یک دستگاه اندرویدی به بازی بپردازند، به این ترتیب Bouncy Basketball گزینه بسیار مناسبی برای بازی با تبلت‌های اندرویدی که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارند به حساب می‌آید. ناگفته نماند که بد نبود اگر سازندگان این بازی دستی به سر و روی گرافیک این بازی می‌کشیدند.

برای دانلود بازی Bouncy Basketball از گوگل‌پلی به لینک زیر مراجعه کنید:

download-google-play-button

بازی بسکتبال NBA LIVE Companion

این بازی نیز همانند بازی NBA 2K16 که در بالا به آن اشاره شد در واقع اپلیکیشنی برای انجام بازی NBA LIVE است. به این ترتیب کاربران قادر هستند دامنه تجربه بازی خود را از نسخه کنسول بازی NBA Live به گوشی‌های همراه هوشمند اندرویدی منتقل کنند.

NBA-LIVE-Companion

سازنده این بازی که شرکت معروف EA است کاربران را قادر ساخته تا با قابلیت GameFace HD عکس خود را با استفاده از گوشی همراه برای کاراکتر بازی مشخص کنند. به غیر از این مورد امکانات دیگری نیز برای شخصی سازی این بازی وجود دارد. با این حساب اگر از طرفداران بازی بسکتبال NBA Live هستید حتما پیشنهاد می‌کنیم تجربه خود را با اپلیکیشن ‌NBA Live Companion گسترش دهید.

برای دانلود بازی NBA LIVE Companion از گوگل‌پلی به لینک زیر مراجعه کنید:

download-google-play-button

بازی بسکتبال NBA General Manager 2016‎

اگر اهل سر و کله زدن با آمار و ارقام هستید و به موارد فنی بازیکنان تیم بسکتبال علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به NBA General Manager 2016 داشته باشید. در این بازی که مجوز رسمی NBA را نیز دارد، گیمر قادر است به تمامی بازیکنان و تیم‌های بسکتبال حال حاضر لیگ حرفه‌ای آمریکا دسترسی داشته باشد. بازیکن باید در این بازی تیم بسیار حرفه‌ای را تدارک ببیند و با سایر تیم‌ها به رقابت بپردازند.

NBA-General-Manager-2016

برای دانلود بازی NBA General Manager 2016 از گوگل‌پلی به لینک زیر مراجعه کنید:

download-google-play-button

بازی بسکتبال NBA 2K16‎

اگر نسخه کنسولی بازی NBA 2K16 را بازی کرده باشید ممکن است با مشاهده نسخه اندرویدی بازی بسکتبال NBA 2K16 یکه بخورید چرا که این بازی در مقابل نسخه کنسولی خود حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد اما باز هم در بین عناوینی که معرفی کردیم برای طرفداران بسکتبال گزینه سرگرم‌ کننده‌ای به نظر می‌رسد.

NBA-2K16

از لحاظ گرافیکی نیز بازی NBA 2K16 چیزی کم ندارد، لازم به ذکر است که کنترل بازیکنان با صفحه‌ لمسی گوشی نسبت به نسخه کنسولی این بازی دشوار به نظر می‌رسد. برای دانلود بازی NBA 2K16 به لینک زیر مراجعه کنید:

Farsroid-Download

در اینجا به پایان لیست ده بازی پر طرفدار بسکتبال برای گوشی‌های همراه هوشمند اندرویدی رسیدیم، اگر شما هم از طرفداران بازی‌های موبایل و به خصوص بسکتبال هستید و عنوانی در ذهن شماست که در این لیست به آن اشاره نشد، آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.