سونی فیلمی را بر اساس شخصیت اینترنتی Slender Man می‌سازد

معمولاً فیلم‌های باشخصیت‌های قهرمانی براساس داستان‌ها و یا گاهی بازی‌های کامپیوتری ساخته می‌شوند اما این‌بار سونی پیکچرز قصد دارد شخصیت میم اینترنتی Slender Man را به قهرمان فیلم خود تبدیل کند.

0

Slender Man یک شخصیت بی‌چهره است که بلند و لاغر بوده و معمولاً یک کت مشکی به‌تن دارد. او قادر است دستان خود را تا حد دلخواه دراز کرده و با گرفتن اشخاص باعث از بین بردن حافظه، بی‌خوابی، ترس و بیماری با عنوان slendersickness شود! اسلندرمن اولین بار در مسابقه فتوشاپ یک انجمن اینترنتی با نام Something Aweful توسط Victor Surge ایجاد شد که در تصاویر فتوشاپی او اسلندرمن به ترساندن کودکان می‌پرداخت!

Slenderman

حالا طبق گزارش نیویورک تایمز Screen Gems یکی از شاخه‌های سونی پیکچرز قصد دارد فیلمی براساس این شخصیت بسازد. جالب است بدانید سال 2014 یک دختر 12 ساله تحت تأثیر این شخصیت خیالی دوست خود را با 19 ضربه چاقو از پا در آورده بود! به‌هرحال هنوز مشخص نیست نقش Slender Man در این فیلم چگونه خواهد بود و آیا با یک قهرمان مواجهیم و یا صرفاً یک شخصیت ترسناک. به‌هر حال طبق این گزارش احتمالاً ساخت فیلم اواخر سال 2016 شروع خواهد شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.