بازی Tesla Tubes عنوان جذاب جدیدی از سازنده بازی محبوب Subway Surfers/ دانلود کنید

فکر نکنم بتوان کسی را پیدا کرد که حداقل یک بار بازی Subway Surfers را تجربه نکرده باشد، حالا استودیوی بازی‌سازی Kiloo عنوان جذاب جدیدی را با عنوان لوله‌های تسلا معرفی کرده است.

0

بازی Tesla Tubes یا همان لوله های تسلا بازی جدید و فوق‌العاده زیبای پازلی از استودیوی بازیسازی Kiloo سازنده بازی Subway Surfers برای اندروید است که به صورت رایگان برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است.

این بازی با دارا بودن سبکی خاص و متفاوت مطمئنا نظر شما دوستداران بازی‌های جدید و خاص را بر می‌انگیزد! در این بازی شما با پروفسور Droo و نوه اش همراه می‌شوید و می‌بایست باتری‌های مشابه را به هم برسانید. با کشیدن لوله ها در خطوط صحیح مسیر را نشان  آنها دهید و مراحل را با امتیاز بالا پشت سر بگذارید!

TeslaTubes

البته بازی کم کم آن روی پیچیده خود را نشان می دهد و شما بارها به تغییر مسیر فکر خواهید کرد. اگر می خواهید بهترین باشید و تمام ستاره ها را بدست آورید باید شش دانگ حواس‌تان به Tesla Tubes باشد!

دنیای Tesla Tubes دنیایی رنگارنگ و پر از هیجان است، پازل فکری سبکی دوست داشتنی و همیشه محبوب اکنون با این بازی تجربه می‌شود؛ تجربه‌ای که می تواند به اعتیادی فراموش نشدنی برسد!

اگر از علاقمندان به بازی‌های معمایی و پازل اندروید با سبک خاص هستید مطمئنا بازی رایگان و سرگرم‌کننده Tesla Tubes از یکی از سازنده های محبوب می‌تواند ساعت‌ها شما را به گوشی میخکوب نماید!

نسخه iOS این بازی را می‌توانید از آی‌تونز دانلود کنید و نسخه اندرویدی این بازی را به صورت مستقیم می‌توانید از لینک پایین و از فارسروید دانلود نمائید.

Farsroid-Download

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.