انتشار تصاویر جدید فبلت رونمایی نشده Mi Max شیائومی این بار توسط مدیر این شرکت!

شایعات و اخبار در خصوص گوشی بلند بالای شیائومی Mi Max به اندازه‌ای بالا گرفته که صبر مدیر این شرکت هم به سر آمد و عنان از کف داد تا شاهد انتشار تصاویری جدید از این فبلت شیائومی باشیم.

2

چند روز پیش شاهد اخذ مجوز TENAA برای گوشی شیائومی Mi Max بودیم، به این ترتیب  می‌توان گفت رونمایی قریب به انتظار این گوشی قطعی است. از قرار معلوم مدیر عامل شیائومی فرد کم صبری است چرا که پیش از این نیز شاهد انتشار تصویر Mi Band 2 از جانب این مدیر ارشد بودیم، اکنون نیز همان‌گونه که اشاره شد ظاهرا صبر وی لبریز شده و تصاویر فبلت جدید رونمایی نشده شیائومی را منتشر کرد. این فبلت خوش قد و قامت از صفحه‌نمایشی ۶.۴۴ اینچی بهره می‌برد و رزولوشن آن فول‌ اچ‌دی است.

Mi Max

از لحاظ سخت‌افزاری نیز چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۰ با شش هسته که در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کند به همراه چیپست گرافیکی آدرنو ۵۱۰ در فبلت Mi Max شیائومی به چشم می‌خورد. قرار است این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری با اندکی تغییر در دو نسخه مختلف روانه بازار شود. یک مدل این گوشی به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود در حالی که مدل بعدی شیائومی Mi Max از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد.

Mi Max1

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی نیز در کنار اسکنر تشخیص اثر انگشت در این گوشی جدید شیائومی خودنمایی خواهد کرد. همان‌گونه که اشاره شد این گوشی ابعاد بزرگی دارد و با این حساب به باتری بزرگی با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر مجهز است. در خصوص امکانات نرم‌افزاری نیز اندروید نسخه ۶.۰.۱ به همراه رابط کاربری جدید MIUI نسخه ۸ در Mi Max تعبیه می‌شود. از آنجا که این گوشی هنوز رسما رونمایی نشده اطلاعات زیادی در خصوص قیمت آن در دسترس نیست اما انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار داشته باشد. لازم به ذکر است که گوشی شیائومی Mi Max قیمت پایین خود را مدیون پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۵۰ است.
Mi Max2
همان‌گونه که اشاره شد آقای لی جان (Lei Jun) مدیر عامل شیائومی پیش از این تصاویری از دستبند Mi Band را از طریق Weibo منتشر کرده بود و اکنون نیز انتشار تصاویر Mi Max را از جانب این مدیر ارشد شاهد هستیم. شیائومی قرار است در تاریخ ۲۱ اردیبهشت این گوشی هوشمند خوش قد و بالا را طی مراسمی رسمی رونمایی کند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Saeed می‌گوید

    خیلی دیگه دارید تو کانال لینک اشتباه میذارید ??
    روی لینک این مطلب کلیک کردم اما سر از اینجا در آوردم……..

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ببخشید.. تلاش می‌کنیم بیشتر حواسمون رو جمع کنیم :)