اپلیکیشن Evernote راه جدیدی برای اسکن و ویرایش اسناد یافته است

با افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند و از طرفی پیشرفت اپلیکیشن‌های موبایلی امروزه می‌توان از گوشی‌های همراه به عنوان یک اسنکر اسناد دستی نیز استفاده کرد.در همین ارتباط با ما در ادامه همراه باشید تا با اپلیکیشنی که می‌تواند این قابلیت را در اختیارتان قرار دهد آشنا شویم.

1

اپلیکیشن Evernote شاید همان‌طور که از نامش نیز مشخص شود، با بهره‌گیری از دوربین گوشی همراه شما و استفاده از الگوریتم‌های خاص امکان اسکن و ویرایش اسناد را در اختیارتان قرار خواهد داد.

پس از باز کردن برنامه بایستی نوع تنظیمات پیش‌فرض را از بین دو گزینه خودکار و دستی انتخاب نمایید. پیشنهاد می‌کنیم اگر تا پیش از این با اپلیکیشن‌هایی اسکن کار نکرده‌اید، بهتر از گزینه تنظیمات خودکار را انتخاب نمایید زیرا وظیفه تشخیص متن، روتوش و تغییر سایز را بدون دخالت شما انجام خواهد داد.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن Evernote را می‌توان امکان تشخیص خودکار متن از بین تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی و جداسازی آن‌ها اشاره کرد. کاربرانی که دارای کسب و کار بزرگ نیز هستند همچنین قادر خواهند با بهره‌گیری از نسخه حرفه‌ای برنامه مورد نظر، اسناد اسکن شده خود را در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری ذخیره کرده و به صورت مستقیم کد QR دریافت نمایند.

امکان اضافه کردن اشکال مختلف هندسی، اضافه کردن زیرنویس و بالانویس، تشخیص خودکار کارت ویزیت، کاغذ و یا تخته وایت برد و به تناسب آن اعمال و یا غیر فعال کردن فلاش در هنگان ثبت عکس و امکان ذخیره تصاویر در قالب فایل PDF از دیگر ویژگی‌های بارز اپلیکیشن Evernote محسوب می‌شود.

whatsapp

download-google-play-button

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    Office Lens
    خیلی خیلی بهتره