الکترونیک آرتس بازی Battlefield 1 را با حال و هوای جنگ جهانی اول رونمایی کرد

امروز شرکت EA Games با همکاری DICE جدیدترین نسخه از سری بازی‌های بتلفیلد را معرفی کرد. این بازی تیراندازی اول شخص در فضای جنگ جهانی اول روی داده و قرار است برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی از 29 مهرماه منتشر شود.

0

درست مانند بازی Battlefield 1942 که در سال 2002 به بازار عرضه شد Battlefield 1 نیز به جنگ جهانی اول و دهه 1910 میلادی پرداخته و احتمالاً به همین دلیل هم شماره یک برای نام آن در نظر گرفته شده است.

Battlefield-1-zeppelin

برخلاف شایعات که یک تاریخ متفاوت را پیش‌بینی کرده بودند بتلفیلد یک داستان واقعی جنگ جهانی اول را روایت خواهد کرد. به‌طور مثال آلمانی‌ها واقعا از بالن‌های زپلین برای بمباران استفاده کردند و برای اولین بار هواپیماها به مسلسل برای تیرباران سربازان مجهز شده بودند.

Battlefield-1-flame

هم‌زمان سربازان نیز در جبهه غربی از تفنگ‌های bolt-action، سرنیزه و گاهی از چوب و چماق برای کشتن دشمن استفاده می‌کردند. دنیل برلین طراح ارشد EA DICE در این مورد می‌گوید:

می می‌خواستیم دقیقاً به فضا و دوره جنگ جهانی اول وفادار باشیم. شما می‌توانید یک اسب را به جنگ تانک‌ها بیاورید!

Battlefield-1-horse

تریلر منتشر شده از این بازی دید خوبی را از فضای جنگ قرن بیستم به شما منتقل خواهد کرد و اگر از بازی‌های آینده‌نگرانه Call of Duty با سلاح‌های تخیلی خسته شده‌اید مسلماً بتلفیلد جدید می‌تواند حس و حال بهتری را به شما القا کند.

Battlefield 1 صحنه‌هایی را در کوه‌های آلپ سوییس و شهرهای خاورمیانه‌ای امپراطوری عثمانی روایت خواهد کرد و علاوه بر حالت تک‌نفره حالت چندنفره نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Battlefield-1-tank

قیمت بازی بتلفیلد 1 برای کاربرانی که آن را پیش‌خرید کنند 79 دلار اعلام شده که در این صورت نسخه Deluxe Edition را دریافت کرده و نه‌تنها می‌توانید بازی را سه‌روز زودتر و در تاریخ 26 مهرماه بازی کنید بلکه در بازی به اسلحه‌ها، ماشین‌ها و پرچم‌های بیشتری دسترسی خواهد داشت.

Battlefield-1-collectors-edition

آمازون همچنین نسخه ویژه Collector Edition این بازی را به قیمت 219.99 دلار عرضه خواهد کرد که شامل موارد زیر است:

بازی Battlefield 1 Deluxe Edition

مجسمه 14 اینچی

کتاب فلزی اختصاصی

پوستر پارچه‌ای اختصاصی

یک بسته کارت بازی ویژه

یک لوله حمل نامه کبوتر با محتوای اختصاصی برای دانلود

یک برچسب سینه اختصاصی

به همراه بسته‌بندی ویژه

EA Games همچنین به مناسبت عرضه این بازی محتواهای رایگانی را برای دانلود در بازی‌های Battlefield 4 و Battlefield: Hardline عرضه می‌کند. از حالا تا تاریخ 21 اردیبهشت قادرید تا بسته‌های Dragon’s Teeth و Robbery را برای PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox One به‌صورت رایگان دانلود کنید.

Geek TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.