جنرال الکتریک لوازم خانگی خود را با سرویس IFTTT سازگار کرد

سرویس IFTTT روز به روز هواداران بیشتری پیدا می‌کند و به همین منظور شاهد هستیم که جنرال الکتریک نیز خانواده وسیعی از لوازم خانگی هوشمند خود را با سرویس IFTTT سازگار خواهند کرد.

0

سرویس IFTTT یا همان If This Then That روز به روز در حال گسترش است و انصافا باید گفت امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با استفاده از این سرویس قادر هستید دستوراتی را تعریف کنید و اتوماسیون شخصی خود را در لوازم منزل هوشمند مستقر نمایید. برای نمونه می‌توان از طریق سرویس IFTTT دستوری را مشخص کرد تا زمانی که شستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی هوشمند تمام نشده و ده دقیقه به اتمام فرآیند شستشو باقی مانده است چراغ هوشمند اتاق روشن شود، یا اینکه زمانی که فِر را روشن کردیم سیستم تهویه هوشمند نیز روشن شود. البته دامنه این دستورات به اینجا ختم نمی‌شود و جنرال الکتریک دستوراتی را برای آشنایی کاربران با طرز کار سرویس IFTTT مشخص کرده است.

لازم به ذکر است که جنرال الکتریک پیش از این نیز قسمت‌هایی از این سرویس را در محصولات هوشمند خود تعبیه کرده است اما از این پس ماشین لباسشویی، خشک کن و ماشین ظرف‌شویی این شرکت نیز به طور کامل از سرویس IFTTT پشیبانی خواهند کرد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.