درز تصاویر رسمی از دستبند هوشمند Gear Fit 2 سامسونگ در سه رنگ متفاوت

اخیراً تصاویری از دستبند هوشمند سلامتی Gear Fit 2 سامسونگ منتشر شده بود و حالا نوبت به انتشار تصاویر رسمی از آن در سه رنگ مختلف فرا رسیده است.

0

دستبند هوشمند Gear Fit 2 برای کاربرانی است که می‌خواهند ویژگی‌های ورزشی و تندرستی دستبندهای ورزشی را در کنار برخی امکانات ساعت‌های هوشمند داشته باشند. Gear Fit 2 جایگزین نسخه اول این دستبند می‌شود که سامسونگ دو سال پیش به بازار عرضه کرده بود. تصاویر رسمی این دستبند حالا توسط Evan Blass در توییتر منتشر شده و ظاهراً به سه‌رنگ مشکی، آبی و بنفش اشاره دارد.

بند دستبند برای فعالیت‌های ورزشی پلاستیکی بوده و بدنه نیز به استاندارد ضدآب و گردوغبار مجهز است. صفحه‌نمایش این دستبند 1.84 اینچی و خمیده بوده و از فناوری AMOLED برای خوانایی بهتر زیر نور آفتاب و عمر شارژ بیشتر استفاده می‌کند. در صفحه اصلی این دستبند می‌توانید میزان کالری‌های سوزانده شده و قدم‌ها را ببینید که نشان‌دهنده تمرکز آن بر روی تندرستی و ورزش است.

با انتشار تصاویر بیشتر احتمالاً سامسونگ در همین یکی دو هفته آینده از Gear Fit 2 در کنار Gear IconX رونمایی خواهد کرد. قیمت احتمالی Gear Fit 2 نیز حدود 200 تا 250 دلار تخمین زده می‌شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.