کلید؛ اولین رسانه تصویری حوزه کسب و کارهای اینترنتی را تماشا کنید!

برنامه‌ی تصویری اینترنتی کلید، به تهیه‌کنندگی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران، به عنوان اولین رسانه‌ی تصویری حوزه کسب و کارهای اینترنتی، معرفی استارتاپ های موفق، یک روز از زندگی مدیران و کارآفرینان موفق در این زمینه، از اسفند ماه سال 94 کلید خورد.

0

Keyshow-01

این برنامه هر جمعه ساعت 20 در کانال رسمی keyshowir در سرویس اشتراک ویدئویی آپارات منتشر می‌شود. در کلید علاوه بر گفتگوی استودیویی با کارآفرینان موفق، از جنبه‌ی دیگری با مستندسازی فضای کار و زندگی شخص، تعامل با کارمندان، شیوه ی زندگی و تفریحات، آنها را به مخاطب نشان می دهد.

قسمت صفر برنامه کلید شامل گپ و گفتی دوستانه در آستانه نوروز ۹۵ با فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی و فضای مجازی در سال 94 بود. مهمانان حاضر در این قسمت برنامه، خانم نازنین دانشور (از سایت اشتراک گروهی تخفیفان)، خانم آیت حسینی (تحلیلگر کسب و کارهای نوپا)، حمید سپیدنام (مستر تیستر یا آقای خوش خوراک)، احمد عطارزاده (شتاب دهنده سرگرمی آی‌چیتا)، حسین طاهری (از آژانس تبلیغاتی ۱۲۸)، سهیل ترکان (کانون تبلیغات لاوان)، هادی فرنود (همفکر و کاموا)، حمیدرضا احمدی (همفکر و ایوند)، محمدصادق مالکی (دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران) بودند.

Keyshow-02

بعد از تعطیلات نوروز 95، قسمت اول کلید به زندگی و تجربیات ناصر غانم زاده مدیر شتاب‌دهنده ی فینوا و مشاور پیاده‌سازی متدولوژی Lean Startup (استارتاپ ناب) که تازه از سفر پرتجربه ی سیلیکون ولی برگشته بود، پرداخت.

Keyshow-03

در  قسمت دوم بخش هایی از فضای کاری شرکت ای نتورک (Anetwork) در پارک علم و فناوری پردیس که سرآوا روی آن سرمایه‌گذاری کرده و زندگی مدیر آن، شایان شلیله به نمایش درآمد. شایان شلیله بنیانگذار جشنواره وب ایران و از فعالان و کارآفرینان حوزه مجازی محسوب می شود.

Keyshow-04

در قسمت سوم کلید که قرار است امشب ساعت 20 از آپارات پخش شود، کلید، میزبان برادران امیری، موسسان و مدیران درگاه واسط پرداخت آنلاین زرین پال، است. این در حالی است که از روز سه شنبه، زرین پال به دستور قاضی و به اتهام کار با سایت فروش فیلم، فیلتر شده است! برادران امیری از خط قرمزها و قانونگذاری در این زمینه خواهند گفت. تیزر این قسمت از کلید را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

کلید بجز بخش گفت و گو محور با کارآفرینان و یک روز از زندگی آنها، بخشی برای پوشش رسانه‌ای رویدادها و همایش‌های نوآورانه در زمینه کسب و کارها و کارهای نوپا و … هم دارد. در قسمت اول این گزارش‌ها، گزارشی از اولین ماراتن برنامه‌نویسی در حوزه گردشگری معروف به هکاتریپ (Hackatrip) در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی و در قسمت دوم گزارشی از کلیدهای ورود به بازارهای جهانی برای استارتاپ‌ها و کارهای نوپا با سخنرانی خانم رکسانا ورزا در دانشگاه علوم پایه زنجان پخش شد و قرار است در قسمت سوم هم از سمینار آموزشی نقش خلاقیت و نوآوری در اقتصاد مقاومتی که 13 اردیبهشت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و حاصل آن داوری برای حضور 8 استارتاپ برتر ایران در نمایشگاه جیتکس 2016 دوبی است، پخش شود.

Keyshow-05

کلید حتی برنامه‌های آتی خود برای گزارش تصویری در سراسر ایران را هم اعلام کرده که می‌توانید چکیده‌ی همه رویدادهای کشور را برای آموزش و کسب تجربه و داستان بزرگان به صورت تصویری دنبال کنید:

  • یکشنبه ۱۹ اردیبهشت برای برنامه ۴ سمینار کاربرد اینفوگرافیک در استارتاپ‌ها، ساعت ۱۷ تا ۲۰ کافه IT فناپ
  • سمینار UX shiraz جمعه ۲۴ اردیبهشت
  • اردوی استارتاپ و کارآفرینی خرم آباد لرستان در چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت
  • همایش بزرگ کسب وکارها و استارتاپ های موفق ایرانی در اهواز و ماهشهر: پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت
  • رویداد هکاهلس اولین ماراتن برنامه نویسی سلامت کشور جمعه ۳۱ اردیبهشت و شنبه ۱ خرداد در آبادان
  • Inotex2016 دومین نشست بین المللی شبکه‌سازی بین المللی در نمایشگاه تهران ۴ و ۵ خرداد
  • همایش بزرگ دیجیتال مارکتینگ در هزاره سوم در خراسان، مشهد هتل پارس دوشنبه ۱۰ خرداد
  • داستان موفقیت من با حضور مدیران موفق کشور مثل برادران محمدی، شهرام جزایری و … مشهد سالن صداوسیما: پنجشنبه ۱۳ خرداد

کلید با اجرا و سردبیری آرش سروری، به همت کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران (Eact)، با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ی کارآفرینی و کسب و کار تولید می شود.

Keyshow-06

همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید این برنامه را جمعه ها ساعت 20 از کانال رسمی برنامه در آپارات به آدرس Aparat.com/keyshowir دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با برنامه سازان کلیدی، مطرح کنید.

تصویر 18

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.