وب‌سایت سامسونگ تصاویر Gear IconX و Gear Fit 2 را پیش از رونمایی رسمی به‌طور تصادفی منتشر کرد

همان‌طور که پیش از این نیز تصاویری از این دو پوشیدنی هوشمند سامسونگ درز کرده بود این شرکت کره‌ای قصد دارد یک هندزفری کاملاً بی‌سیم با نام IconX را در کنار نسل دوم دستبند هوشمند گیر فیت رونمایی کند. ساعاتی پیش وب‌سایت رسمی سامسونگ تصاویر این دو محصول را به‌صورت اتفاقی منتشر کرد.

0

تصاویر این دو محصول در صفحه مربوط به S-Health وب‌سایت سامسونگ مشاهده شده و به این ترتیب می‌توان حدس زد هر دو گجت از قابلیت‌های تندرستی برخوردار خواهند بود.

Gear-Fit-2

Gear Fit 2 که چیزی میان یک دستبند و ساعت هوشمند است از صفحه‌نمایشی 1.84 اینچی خمیده با فناوری AMOLED استفاده کرده و به GPS داخلی، مقاومت دربرابر آب و گرد و غبار و 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره آهنگ‌های دلخواهتان مجهز است. این ساعت می‌تواند علاوه بر بررسی فعالیت‌های ورزشی اعلان‌های گوشی را نیز روی صفحه‌نمایش خود نشان دهد.

Gear-IconX

هندزفری بلوتوث Gear IconX از جمله اولین‌ها در نوع خودش است که بدون هیچ سیمی کار کرده و احتمالاً بدنه آن به لمس حساس بوده و می‌توانید با جسچرهای مختلف به پخش آهنگ، پاسخ یا رد تماس و یا شروع و توقف فعالیت‌های ورزشی بپردازید.

Gear

هنوز مشخص نیست سامسونگ چه‌زمانی قصد معرفی یا عرضه این محصولات را داشته و چه قیمتی را برایشان در نظر گرفته اما به‌نظر می‌رسد زمان رونمایی بسیار نزدیک باشد.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.