درز تصاویر منتسب به گوشی تمام فلزی گلکسی C5 از علاقه سامسونگ به طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی خبر دارد

سامسونگ برخلاف دیگر کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن همراه مانند اپل، گوشی‌های متعددی در طول سال تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. در همین راستا نیز به تازگی تصاویری از عضو جدید سری C این شرکت با نام گلکسی C5 به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در نظر دارند گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خود را هم به بدنه‌ای فلزی تجهیز کنند.

0

همان‌طور که مستحضر هستید اصلی‌ترین خصلت سری گلکسی C سامسونگ که تاکنون دو عضو از آن معرفی شده است را می‌توان قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها دانست که می‌تواند پاسخی به تولیدکننده چینی گوشی همراه در جهان باشد.

در همین راستا روز گذشته تصاویری منسوب به گوشی جدید این شرکت با نام گلکسی C5 منتشر گردید که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در نظر دارند بالا رده دیگری با بدنه‌ای فلزی را تا اواسط سال جاری معرفی نمایند. اگرچه در این تصاویر به وضوح خطوط پلاستیکی آنتن بر روی قاب پشتی مشاهده می‌شود که تائید می‌کنند جنس بدنه گلکسی C5 فلزی بوده، با این حال این احتمال نیز وجود دارد که شفافیت و براقی قاب پشتی به دلیل استفاده از محافظ بدنه سیلیکونی شفاف باشد.

در سوی دیگر اگرچه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این محصول در دست نیست، با این حال بر اساس بنچمارک های به ثبت رسیده از مدلی با کد داخلی “SM-C5000” توسط GFXBench، می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی C5 از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه اصلی هشته هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 یا 617، 4 گیگابایت حافظه رم، واحد پردازش گرافیک آدرنو 405، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی مجهز به فلاش دوگانه LED، دوربین سلفی مجهز به لنز 8 مگا پیکسلی و اندروید 6 مارشملو بهره می‌برد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.