بنچمارک‌ها مشخصات Galaxy J2 2016 سامسونگ را لو دادند!

گلکسی J2 سامسونگ سال گذشته با قیمتی مناسب و امکاناتی قابل قبول توانست فروش خوبی را تجربه کند و حالا سامسونگ درحال آماده‌سازی نسخه 2016 این گوشی ارزان‌قیمت است.

0

از آن‌جایی که معمولاً گوشی‌های ارزان‌قیمت به آخرین نسخه‌های اندروید آپدیت نمی‌شوند بهتر است همیشه جدیدترین آن‌ها را تهیه کنید. اطلاعات درز کرده از بنچمارک‌های AnTuTU، Geekbench و GFXBench نشان می‌دهد این گوشی از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح 720p بهره می‌برد که نسبت به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و qHD نسل قبلی هم بزرگ‌تر و هم با وضوح بیشتر است. یکی از مزایای گوشی‌های سامسونگ در این رده قیمتی نسبت به رقبا فناوری Super AMOLED صفحه‌نمایش است که در نسخه 2016 نیز تکرار خواهد شد.

درحالی‌که بنچمارک GFXBench به چیپست Speadtrum SC9830 با چهارهسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A7 اشاره دارد که از نسل چهارم مخابراتی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند اما AnTuTu مدل پردازنده را SC8830 ذکر کرده که تنها از فناوری 3G پشتیبانی خواهد کرد. از آن‌جا که نسل قبلی از 4G پشتیبانی می‌کرد احتمالاً اطلاعات مربوط به GFXBench دقیق‌تر خواهد بود. انتظار داریم این گوشی با حافظه رم بین 1.5 تا 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه شود.

دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی نیز نسبت به 5 و 2 مگاپیکسلی نسل قبل پیشرفت بزرگی محسوب شده و احتمالا Galaxy J2 2016 در دو نسخه تک‌سیم و دوسیم‌کارت به بازار عرضه خواهد شد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.