شایعه: گلکسی نوت 6 به 256 گیگابایت حافظه و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد

معمولاً پرچم‌دار اصلی سالانه سامسونگ از سری گلکسی نوت خواهد بود که امکانات بیشتری را نسبت به سری گلکسی اس در اختیار کاربر می‌گذارد. حالا شایعه جدیدی خبر از حافظه 256 گیگابایتی و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی برای این فبلت دارد.

0

گلکسی نوت همیشه برای کاربران حرفه‌ای و تاحدی برای تولید محتوا و نه‌تنها مصرف آن طراحی می‌شود و به همین دلیل نباید از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در آن شگفت‌زده شویم. سال گذشته سامسونگ گلکسی نوت 5 را با همان چیپست و دوربین سری گلکسی اس 6 و تنها با باتری بزرگ‌تر و قلم S-Pen عرضه کرد اما گفته می‌شود این‌بار سری نوت نسبت به سری اس متفاوت‌تر خواهد بود.

طبق شایعه جدید گلکسی نوت 6 با صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل و از نوع Super AMOLED عرضه خواهد شد و به چیپست قوی‌تر اسنپ‌دراگون 823 یا اکسینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد شد که عملکرد مشابهی دارند. گلکسی نوت 6 همچنین به 6 گیگابایت رم برای مالتی‌تسکینگ عالی مجهز شده که در سال 2016 آن‌قدرها هم کمیاب نخواهد بود.

note-6-specs

طبق این شایعه سامسونگ همچنین باتری غول‌آسای 4200 میلی‌آمپرساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته که این‌بار واقعاً فاصله بین شارژها را به 48 ساعت خواهد رساند؛ گفتنی است گلکسی نوت 5 به یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده بود. نوت 6 همچنین مانند خانواده گلکسی اس 6 با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 عرضه شده و همچنین یک نسخه 256 گیگابایتی نیز خواهد داشت. همچنین شایعاتی در مورد وجود نسخه اج گلکسی نوت 6 به جای عرضه گلکسی اس 7 اج پلاس شنیده می‌شود که می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گلکسی نوت اج باشد.

درحالی‌که انتظار داریم گلکسی نوت 6 طبق روال سالانه در شهریورماه معرفی شود برخی اعتقاد دارند سامسونگ برای عدم تداخل با آیفون 7 قصد دارد تا آن را یک‌ماه زودتر رونمایی و عرضه کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.