تیم کوک: آیفون بعدی چیزهایی خواهد داشت که تاکنون نمی‌دانستید به آن‌ها نیاز دارید!

درحالی‌که حدود پنج ماه به رونمایی از آیفون 7 باقی مانده شایعات فراوانی در مورد این گوشی منتشر شده است. به‌تازگی تیم کوک مدیرعامل اپل در شبکه CNBC ادعا کرده آیفون بعدی ویژگی‌هایی دارد که بدون آن‌ها نمی‌توانید زندگی کنید!

2

استیو جابز بنیان‌گذار اپل اعتقاد داشت مردم نیازهایی دارند که خودشان هم نمی‌دانند و این وظیفه اپل است تا آن‌ها را کشف کرده و ابزارهایی برای برطرف کردن آن‌ها عرضه کند. اخیراً خبرهایی در مورد کاهش ارزش سهام اپل شنیده می‌شود و ظاهراً کاربران دیگر آن‌قدرها به خرید آیفون علاقه نشان نمی‌دهند. شهریورماه با گذشت دو سال از عرضه آیفون 6 انتظار داریم آیفون بعدی با طراحی و ویژگی‌هایی کاملاً جدید به بازار عرضه شود. مدیرعامل کنونی اپل تیم کوک در مورد آیفون جدید می‌گوید:

ما نوآوری‌هایی عالی در راه داریم؛ مانند آیفون‌هایی که شما و کاربران کنونی آیفون‌ها را به خرید آیفون‌های جدید مجاب می‌کند … ما به شما چیزهایی می‌دهیم که بدون آن‌ها نمی‌توانید زندگی کنید، چیزایی که حتی نمی‌دانستید به آن‌ها نیاز دارید… وقتی به گذشته نگاه می‌کنید از خود می‌پرسید: من چگونه بدون این زندگی می‌کردم؟!

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد تیم کوک واقعاً اعتقاد دارد آیفون بعدی یک انقلاب بزرگ خواهد بود. مسلّماً طراحی جدید، دوربین دوگانه با حذف جک هدفون و خطوط آنتن چیزهایی نیستند که نتوان بدون آن‌ها زندگی کرد و اگر حرف تیم کوک حتی کمی صحت داشته باشد آیفون 7 قادر خواهد بود تا طرفداران دوآتشه اندرویدی را نیز به خرید یک آیفون وسوسه کند.

هنوز مشخص نیست که کوک راجع به چه نیازهایی صحبت می‌کند اما تمامی شایعاتی که در مورد آیفون 7 شنیده می‌شود از دوربین دوگانه گرفته تا بلندگوهای استریو در سایر گوشی‌های رقیب موجود است. شاید یک شایعه تقریباً غیرممکن را شارژ بی‌سیم از راه دور دانست؛ به‌نحوی که با ورود به داخل اتاق گوشی شما شروع به شارژ شدن کرده و دیگر نیازی به قرار دادن آن روی یک پد مخصوص نباشد. البته این احتمال هم وجود دارد که تیم کوک صرفاً برای بهبود اوضاع اپل این حرف‌ها را زده و ادعاهای او از واقعیت به‌دور باشند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ابوالفضل می‌گوید

    خیلی از امکاناتی که اپل با آب وتاب ازشون حرف میزنه تو اندروید وگوشیهای آندرویدی عادیه!!!مثلا حس گر اثرانگشت تو گوشیهای 700 تومانی هواوی

  2. Amir می‌گوید

    پنج سالهنین چیزایی از آیفون حذف شده