راه‌اندازی کانال وزارت امور خارجه در آپارات

وزارت امور خارجه در راستای اطلاع رسانی مستقیم و دقیق و همچنین ارتباط بدون واسطه با مردم، کانالی را در سایت آپارات راه اندازی کرده است. این کانال به درخواست وزارت امور خارجه، رسمی شده است و تمامی ویدیوها توسط این وزارتخانه روی کانال بارگذاری می‌شود.

0

vezarat khareje

در کانال رسمی وزارت امور خارجه، ویدیوها شامل نشست‌های خبری وزارت امور خارجه، گزارشات و ویدیوهای مسافرت‌های دکتر محمدجواد ظریف، وزیر محترم خارجه کشورمان در قالب لیست پخش و طبقه‌بندی موضوعی، همگی روی سایت بارگذاری می‌شوند تا هموطنان عزیز هرچه بهتر و ساده‌تر بتوانند ویدیوهای سخنرانی و گزارشات این وزارت خانه را به تفکیک موضوع، روی آپارات ببینند.

Zarif in Aparat
پیش از این وزارت نفت، وزارت ورزش و جوانان، سازمان ملل متحد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین شهرداری تهران نیز برای رسمی کردن کانال خود اقدام کرده و ویدیوهای مربوط به سازمان خود را روی آپارات به اشتراک می‌گذارند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.