آپدیت جدید HTC 10 با بهبود عملکرد دوربین، وای‌فای و آنتن‌دهی از راه رسید

با وجود این‌که اچ‌تی‌سی 10 هنوز در برخی از نقاط دنیا از جمله ایران رسماً عرضه نشده حالا آپدیتی برای بهبود عملکرد دوربین، وای‌فای و آنتن‌دهی این گوشی منتشر شده است.

0

همان‌طور که در بررسی اولیه HTC 10 نوشتیم دوربین این گوشی هنوز هم در نور کم عملکرد مناسبی نداشته و حتی از پرچم‌داران گذشته سامسونگ مثل گلکسی اس 6 نیز ضعیف‌تر عمل می‌کند. همچنین فوکوس لیزری این پرچم‌دار هم نسبت به گوشی‌های با سیستم فوکوس مشابه بدتر عمل می‌کند و گاهی در فوکوس کردن موفق نیست. حالا اچ‌تی‌سی آپدیت مهمی را برای رفع این اشکالات عرضه کرده است. تصاویر گرفته شده در نور کم پس از آپدیت واضح‌تر خواهد بود، عکس‌های فضای آزاد کیفیت بهتری داشته، فوکوس خودکار دقیق‌تر عمل خواهد کرد و همچنین ویژگی HDR محدوده نوری گسترده‌تری را پوشش می‌دهد. همچنین گفته می‌شود نویز بنفش رنگی که در حالت حرفه‌ای Pro Mode دوربین گوشی دیده می‌شد پس از آپدیت از بین رفته است.

این آپدیت همچنین آنتن‌دهی را در نقاط با سیگنال ضعیف بهبود بخشیده و فناوری Smart MIMO سرعت و کیفیت اتصال وای‌فای را بهتر خواهد کرد. ابتدا نسخه‌های آنلاک شده اچ‌تی‌سی 10 در اروپا این آپدیت را دریافت کرده و سپس این به‌روزرسانی حیاتی به سایر نقاط جهان خواهد رسید. به این ترتیب امیدواریم عملکرد این گوشی در هنگام عرضه رسمی در ایران و بررسی نهایی فارنت بهتر شده باشد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.