ثبت نشانه‌هایی از گوشی ده هسته‌ای Meizu Pro 6 با 3 گیگابایت رم در نتایج بنچمارک GeekBench

Meizu یکی از تولیدکنندگان گوشی هوشمند چینی است که طی چند سال اخیر به عرضه محصولات منحصر به فرد علاقه نشان داده است. در همین رابطه نیز روز گذشته نشانه‌هایی از گوشی ده هسته‌ای Meizu Pro 6 با 3 گیگابایت رم در نتایج بنچمارک GeekBench ثبت گردید.

0

بر این اساس به نظر می‌رسد گوشی هوشمند Meizu Pro 6 در سینه میزبان تراشه 10 هسته‌ای Helio X25 ساخت مدیاتک باشد. در همین حال نتایج بنچمارک های به ثبت رسیده فروردین‌ماه در GeekBench تائید می‌کنند این گوشی بالا رده از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

علاوه بر این نتایج به دست آمده نشان می‌دهند نسخه ای از این محصول که از 3 گیگابایت بهره برده در قسمت تک هسته امتیاز 6691 را کسب کرده است؛ این در حالی است که بنچمارک های قبلی بیانگر به دست آوردن امتیاز 6300 البته برای مدل 4 گیگابایتی میزو پرو 6 بودند. در هر حال آن چیزی که مسلم است میزو در نظر دارد پرچم‌دار جدید خود را با بهره‌گیری از نمایشگر لبه خمیده در دو نسخه راهی بازار نماید.

در همین حال منابع وابسته به میزو تائید کرده‌اند که مدل 16 گیگابایتی این محصول که از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد قرار است با قیمت 386 دلاری راهی بازار شود، این در حالیست که مدل 32 گیگابایتی آن با همان میزان حافظه رم 433 دلار ارزش‌گذاری شده است. البته مدل ارتقا یافته 64 گیگابایتی نیز وجود دارد که اطلاعاتی در رابطه با قیمت احتمالی آن منتشر نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.