دروید توربو 3 و دروید مکس 3 موتورولا در راهند

گوشی‌های سری Droid Turbo و Droid Maxx موتورولا هنوز هم از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی کشور آمریکا محسوب می‌شوند و حالا ظاهراً موتورولا قصد دارد نسل سوم از این دو گوشی را نیز وارد بازار کند.

0

با وجود تصاحب موتورولا توسط لنوو این شرکت کماکان اجازه دارد گوشی‌های هوشمند را با برند خود عرضه کند و پس از انتشار شایعات و تصاویر مربوط به نسل چهارم Moto G حالا Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری خبر از عرضه Droid Turbo 3 و Droid Maxx 3 با همکاری اپراتور آمریکایی ورایزن داده است.

متأسفانه Blass موفق نشده هنوز اطلاعاتی بیشتر از نام این گوشی‌ها را منتشر کند و به نظر می‌رسد یک‌بار دیگر این دو گوشی به‌صورت انحصاری برای ورایزن عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های کلیدی Droid Turbo 2 صفحه‌نمایش با شیشه نشکن بود که موتورولا در ویدئوهای تبلیغاتی خود مقاومت آن را به رخ آیفون 6اس اپل و گلکسی اس 7 سامسونگ کشیده است. انتظار داریم امسال دروید توربو جدید به صفحات نمایش QHD و البته چیپست اسنپ‌دراگون 820 مجهز شده و دروید مکس نیز با همان صفحه‌نمایش فول اچ‌دی اما پردازنده اسنپ‌دراگون 652 رونمایی شود.

علاوه بر این از آن‌جا که نسل جدید گوشی‌های سری Moto G به حسگر اثر انگشت مجهز شده شاید موتورولا سری دروید را نیز به این حسگر مجهز کند؛ هرچه باشد خرید یک پرچم‌دار اندرویدی در سال 2016 بدون حسگر اثر انگشت کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.