درز تصاویر جدید منتسب به گوشی هوشمند Mi Max و دستبند هوشمند Mi Band 2

زمان زیادی تا رونمایی Mi Max و دستبند هوشمند Mi Band 2 شیائومی فاصله نداریم و بازار شایعات این دو محصول داغ است،‌به همین منظور شاهد درز تصاویر جدید منتسب به گوشی Mi Max و دستبند Mi Band 2 بودیم.

0

شیائومی ماه پر تکاپویی را در پیش رو دارد که چرا وعده رونمایی از دو محصول پرطرفدار را به کاربران داده است. از طرف دیگر اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد به خبر درز تصویر دستبند هوشمند Mi Band 2 توسط آقای لی جان، مرد شماره یک شیائومی برخوردید، بر اساس آنچه از این تصویر می‌توان برداشت کرد شیائومی در نسخه جدید دستبند هوشمند خود محصولی متفاوت با آنچه تاکنون در سری Mi Band شاهد آن بودیم را روانه بازار خواهد کرد. از طرف دیگر گوشی هوشمند Mi Max نیز بر اساس آنچه تاکنون به بیرون درز پیدا کرده از لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به Mi Note و Mi Note Pro شیائومی دارد و سه دکمه خازنی و بدنه باریک در این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد.
Xiaomi Mi Band 2
انتظار داریم صفحه‌نمایش Mi Max از ابعاد ۶ اینچ برخوردار باشد و در قسمت کناره‌های گوشی نیز شاهد نواری فلزی هستیم که به زیبایی این محصول افزوده است. از لحاظ سخت‌افزاری نیز احتمال می‌رود شیائومی فبلت جدید خود را به چیپست شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون مجهز کرده و ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی هوشمند خوش قد و بالا تعبیه شود. در قسمت پشت این گوشی نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش خواهد کرد و در جلوی این محصول با دوربینی ۵ مگاپیکسلی طرف خواهیم بود.
Xiaomi Mi Max
از طرف دیگر همان‌گونه که اشاره شد انتظار می‌رود در Mi Band 2 شاهد تحولات فنی زیادی باشیم، استفاده از صفحه‌نمایش و دکمه‌ای در پایین آن از تغییرات اصلی است که بر اساس آنچه مدیر عامل شیائومی به نمایش گذاشت پیش‌بینی می‌شود در Mi Band 2 شاهد آنها باشیم. این صفحه‌نمایش تعبیه شده به کاربران شرایط سلامتی آنها را در کنار اعلان‌ها اطلاع می‌دهد، این فرآیند به احتمال زیاد از طریق اپلیکیشن Mi Fit صورت خواهد گرفت. سری دستبندهای هوشمند Mi Band موفقیت خود را مدیون قیمت پایین‌ این محصولات هستند و با این حساب توقع داریم Mi Band 2 نیز علی‌رغم تغییرات سخت‌افزاری جدید باز هم قیمت چندانی نسبت به سایر رقبا نداشته باشد.

شیائومی وعده داده تا این دو محصول را در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه رسما رونمایی کند. در حال حاضر خبری از کشورهایی که این محصولات در آنها عرضه می‌شوند در دست نیست اما پیش‌بینی می‌کنیم Mi Band 2 به صورت جهانی روانه بازار شود. از طرف دیگر بعید به نظر می‌رسد گوشی هوشمند بزرگ Mi Max در خارج از آسیا نیز عرضه شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.