شایعه: وان‌پلاس 3 در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد

پس از موفقیت وان‌پلاس 2 این شرکت قصد دارد تا سومین پرچم‌دار خود را نیز با نام وان‌پلاس 3 به بازار عرضه کند. طبق جدیدترین شایعات OnePlus 3 قرار است در دو نسخه مختلف و با دو قیمت متفاوت معرفی شود.

0

وان‌پلاس با شعار Never Settle به مقابله با پرچم‌داران گران‌قیمت بازار رفته و ادعا می‌کند گوشی‌هایش می‌توانند با قیمتی بسیار کمتر به رقابت با پرچم‌داران اندرویدی دیگر بروند. گوشی وان‌پلاس وان لقب پرچم‌دارکُش یا Flagship Killer را یدک می‌کشید و با وجود این‌که نسل دوم این گوشی نتوانست موفقیت وان را تکرار کند اما طرفداران این برند کماکان امیدوارند وان‌پلاس 3 بتواند با قیمتی پایین‌تر تجربه مشابهی با گلکسی اس 7، جی 5 و اچ‌تی‌سی 10 را رقم بزند.

طبق گزارشی از Gizmo China وان‌پلاس 3 قرار است در بیش از یک نسخه از راه برسد. هر دو نسخه وان‌پلاس 3 از چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام بهره خواهند برد با این تفاوت که مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی درست مانند سایر پرچم‌داران عرضه شده و نسخه پیشرفته‌تر با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی خواهد شد. درحال حاضر گوشی‌های محدودی با 6 گیگابایت حافظه رم معرفی شده‌اند و از آن‌جایی که گوشی‌های وان‌پلاس با رابط کاربری نزدیک به اندروید خالص عرضه می‌شوند نمی‌توان تصور کرد این میزان از حجم رم می‌تواند چه تأثیر مثبتی داشته باشد.

همچنین گفته می‌شود وان‌پلاس 3 به فناوری شارژ سریع نیز مجهز خواهد شد اما هنوز در مورد وضوح و ابعاد صفحه‌نمایش، مشخصات بدنه و یا دوربین اطلاعاتی در دست نیست.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.