تماشا کنید: تست سرعت گلکسی اس 7 اج در برابر HTC 10

سرعت گوشی‌های همراه هوشمند ممکن است در حالت‌های معمولی چندان مهم نباشد؛ اما زمانی که عجله دارید سرعت باز کردن یک اپلیکیشن بسیار مهم به نظر می‌رسد، به همین منظور شاهد آزمایش سرعت گلکسی اس ۷ اج در برابر HTC 10 خواهیم بود.

0

 گلکسی اس ۷ اج چند ماهی می‌شود که نقش پرچمدار جدید سامسونگ را ایفا می‌کند و از طرف دیگر HTC 10 نیز تا دندان مسلح روانه بازار شده تا اسم و رسم اچ‌تی‌سی را یک بار دیگر بر زبان طرفداران گوشی‌های همراه تراز اول بیاندازد. اینجاست که مقایسه‌ای بین سرعت این دو گوشی پرچمدار خالی از لطف نخواهد بود.

اولین آزمایشِ تستِ سرعت این گوشی، آزمایش بالا آمدن آنها یا بوت گوشی است. لازم به ذکر است که گوشی گلکسی اس ۷ اج در دو مدل و با دو پردازنده مختلف در بازار یافت می‌شود،‌ یک مدل به چیپست اگزینوسِ ساخت سامسونگ مجهز است و مدل دیگر چیپست خوش‌نام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را در قلب خود جا داده است.

‘در این آزمایش از گلکسی اس ۷ اج که پردازنده اگزینوس دارد استفاده شده است. در اولین مصاف این دو گوشی شاهد بودیم که گلکسی اس ۷ اج به مقداری بسیار اندک سریع‌تر به نسبت به HTC 10 بوت می‌شود. آزمایش بعدی در خصوص سرعت اجرای اپلیکیشن‌های مختلف صورت می‌گیرد. در این آزمایش نیز گلکسی اس ۷ اج توانست بازی Subway Surfer را سریع‌تر از HTC 10 باز کند.

پرچمدار سامسونگ در باز کردن دومین اپلیکیشن نیز سریع‌تر بود. این برتری زمانی که اپلیکیشن گوگل‌پلی توسط هر دو گوشی باز شد به نفع HTC 10 تغییر کرد. در حین باز کردن بازی GTA San Andreas نیز HTC 10 عملکرد سریع‌تری داشت. ویدئوهای یوتیوب نیز در HTC 10 سریع‌تر نمایش داده می‌شد.

در این بین گلکسی اس ۷ اج در حین مرور صفحه‌های اینترنتی با مرورگر کروم سرعت بیشتری داشت. لازم به ذکر است که در این آزمایش HTC 10 پس از اجرای چند اپلیکیشن نسبت به گلکسی اس ۷ اج داغ‌تر شده بود. به هر ترتیب همان‌گونه که اشاره شد اجرا شدن سریع اپلیکیشن‌ها فاکتور مهمی در برتری گوشی است اما HTC 10 از لحاظ سرعت چندان هم از گلکسی اس ۷ اج عقب نمانده است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد باز هم پیشنهاد می‌کنیم شخصا به تماشای ویدئوی تست سرعت این دو گوشی پرچمدار بنشینید و قضاوت را به عهده شما واگذار می‌کنیم.

slashgear.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.