شایعه: سامسونگ گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو خود را زمستان امسال رونمایی می‌کند

گوشی‌های هوشمند همیشه در حال تغییر هستند و بدون شک در آینده نزدیک شاهد گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو نیز خواهیم بود؛ جالب اینجاست که بر اساس شایعاتی که منتشر شده ظاهرا سامسونگ از هم اکنون عزم خود را برای رونمایی گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو تا پایان امسال جزم کرده است.

1

سامسونگ تجربه خوبی از عرضه گوشی با صفحه‌نمایش خمیده دارد و همین امر ممکن است باعث شده باشد این شرکت فکر کند گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو نیز از جانب کاربران با استقبال زیادی روبرو خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های جدیدی که از جانب وب‌سایت خبری ETNews منتشر شده، سامسونگ حدود سه سالی می‌شود که درصدد است گوشی با صفحه‌نمایش تاشو روانه بازار کند اما همان‌گونه که اشاره شد صفحه‌نمایش این گوشی قرار است در چند قسمت تا شود به این ترتیب بتوان از ان در قالب یک گوشی ۵ اینچی استفاده کرد یا اینکه تمامی قسمت‌های صفحه‌نمایش را باز کرد تا به ابعاد یک تبلت هفت اینچی تبدیل شود.

ناگفته نماند که ساخت صفحه‌نمایش تاشو آن هم برای گوشی همراه هوشمند کار ساده‌ای نیست و گفته می‌شود که سامسونگ نیز برای ساخت این محصول انقلابی از همکاران کره‌ای و شرکت‌های خارجی کمک  گرفته است.

samsung foldable display

انتظار می‌رود در این صفحه‌نمایش تاشو از پنل OLED استفاده شود که از وسط به دو نیم نظیر آنچه تاکنون در کیف‌های جیبی دیده‌ایم باز می‌شود. از طرف دیگر نیز خبرِ به اتمام رسیدن ساخت نمونه آزمایشی این صفحه‌نمایش تاشو برای گوشی‌ همراه از جانب سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) به گوش می‌رسد.

آقای لی چانگ هون (Lee Chang Hoon) مدیر سامسونگ دیسپلی نیز در صحبت‌هایی گفته که مراحل ساخت و توسعه صفحه‌نمایش تاشو طبق برنامه پیش‌ رفته است. این مدیر بلند پایه متذکر شد که سامسونگ برنامه دارد تا این صفحه‌نمایش‌های تاشو را به تولید انبوه برساند.

البته ساخت صفحه‌نمایش تاشو تنها یک قسمت از پازل ساخت گوشی‌ همراه هوشمند تاشو است و قطعات دیگری نیز برای ساخت این گوشی‌ باید آماده شوند. سال گذشته در گزارش‌ها داشتیم که این گوشی ممکن است اواخر سال جاری به تولید انبوه برسد و با مدل SM-G929F این محصول جدید و جالب توجه سامسونگ را بشناسیم.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    اگه حقیقت داشته باشه دیگه گوشی هااز یکنواخت شدن در میان
    از دسندر کاران این کانال هم تشکر میکنم