اپلیکیشن‌های جدید فیس‌بوک و مسنجر فیس‌بوک برای ویندوز 10 عرضه شد

مارک زاکر برگ، مرد شماره یک فیس‌بوک، حدود شش ماه قبل، از عزم فیس‌بوک برای ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ سخن به میان آورده بود و اکنون این تلاش‌ها به ثمر نشسته و شاهد اپلیکیشن‌های جدید فیس‌بوک و مسنجر فیس‌بوک برای ویندوز ۱۰ هستیم.

1

فیس‌بوک تاکنون چندین اپلیکیشن مختلف برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده بود که چند ماهی می‌شود همگی آنها در نسخه بتا یا آزمایشی بسر می‌بردند؛ اما ظاهرا این نسخه‌های آزمایشی به بلوغ رسیده‌اند و از حالا به بعد تمامی کاربران قادر به استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن فیس‌بوک و مسنجر فیس‌بوک در ویندوز ۱۰ هستند.

به این ترتیب کاربران ویندوز ۱۰ به تمامی ویژگی‌های جدیدی که کاربران اندروید و iOS از اپلیشکن‌های مسنجر فیس‌بوک و فیس‌بوک بهره می‌بردند دسترسی دارند. امکان قرار دادن استیکر در کامنت‌ها، قسمت جداگانه‌ای برای یادآورها و چندین ویژگی دیگر از مواردی است که به این اپلیکیشن‌ها اضافه شده است.

اپلیکیشن نسخه فیس‌بوک ویندوز ۱۰ به مرورگر اینترنت داخلی نیز مجهز است. البته در حال حاضر امکان مشاهده فیلم‌ها در این مرورگر میسر نیست؛ اما فیس‌بوک وعده داده تا این ویژگی را به زودی اضافه کند. در مسنجر فیس‌بوک نسخه ویندوز ۱۰ نیز شاهد ویژگی‌هایی نظیر سیستم اعلان پیام دسکتاپ، گفتگوی گروهی، اشتراک گذاری تصاویر و استیکرها به همراه چندین مورد جدید دیگر هستیم.

امکاناتی نظیر گفتگوی صوتی و تصویری، امکان پرداخت وجه،‌عکس و فیلم‌برداری از داخل نسخه جدید اپلیکیشن مسنجر برای ویندوز ۱۰ هنوز اجرایی نشده اما انتظار داریم این امکانات جدید را به زودی در این اپلیکیشن شاهد باشیم.

ذکر این نکته نیز لازم است که این دو اپلیکیشن در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است و هنوز تا انتشار آنها برای ویندوز ۱۰ موبایل فاصله داریم. فیس‌بوک نیز صحبتی از این نسخه جدید این اپلیکیشن‌ها برای ویندوز ۱۰ موبایل به میان نیاورده؛ اما انتظار داریم تا در سال جاری ویندوز ۱۰ موبایل میزبان نسخه جدید اپلیکیشن فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر باشد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    باز بگید ویندوز بده