شیائومی ساعت هوشمند Mituwatch را برای کودکان معرفی کرد

شیائومی در حرکتی عجیب محصول غیر منتظره‌ای معرفی کرد که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد، به همین منظور شاهد معرفی ساعت هوشمندی برای کودکان از جانب شیائومی هستیم که Mituwatch نام دارد.

0

این روزها شیائومی وِرد کلام بلاگ‌های فناوری است، ۲۱ اردیبهشت ماه قرار است گوشی بزرگ شیائومی مکس به همراه سیستم‌عامل MIUI 8 از جانب این شرکت چینی معرفی شود، دستبند هوشمند MI Band 2 نیز چندی پیش توسط مدیر عامل شیائومی رخ نشان داد و چه بسا این محصول نیز در آینده نزدیک رونمایی شود. در این بین شاهد معرفی ساعت هوشمندی جالب برای کودکان نیز هستیم.

این ساعت هوشمند که Mituwatch نام دارد مختص کودکان طراحی شده و فعالیت‌های کودک را در طول روز زیر نظر می‌گیرد. بند این ساعت از لحاظ سلامتی و مضر نبودن برای کودکان دارای استاندارد FDA است و به صفحه‌نمایشی متشکل از ماتریکس‌های LED مجهز است. از آنجایی که این ساعت برای کودکان طراحی شده دکمه‌ای را در آن شاهد هستیم با نام SOS، کودک اگر در شرایطی قرار گرفت که احساس خطر کرد کافی است تا این دکمه را بفشارد. پس از فشردن این دکمه به مدت هفت ثانیه صدای اطراف وی ضبط می‌شود، در همان حین نیز موقعیت مکانی کودک به والدین ارسال می‌شود. جالب است بدانید سیم کارت Mi نیز با ده یوآن اعتبار در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. شیائومی برای هر دقیقه تماس از این طریق قرار است مبلغ ۰.۱ یوآن از کاربران دریافت کند. مخابره اطلاعات مخابره شده برای تشخیص موقعیت مکانی کودک نیز به ازای هر مگابایت مبلغ ۰.۱ یوآن خرج روی دست پدر و مادر می‌گذارد.

Xiaomi-Mituwatch_21

در کنار این موارد اپلیکیشن تعبیه شده در این ساعت هوشمند والدین را قادر می‌سازد تا محیطی را به عنوان محیط امن برای کودک خود مشخص کنند تا اگر از شعاع تعریف شده خارج شد سریعا والدین در جریان قرار بگیرند. امکان برقرار گفتگوی گروهی نیز در این ساعت هوشمند کودکان لحاظ شده و ۱۲ شماره برای موارد ضروری را می‌توان در این ساعت هوشمند ذخیره کرد. یک گام شمار نیز برای محاسبه میزان فعالیت کودک به همراه باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری در این محصول جدید شیائومی خودنمایی می‌کند. با استفاده از این باتری، ساعت هوشمند Mituwatch قادر است به مدت ۶ روز در حالت آماده باش باشد و ۲ روز نیزکار معمولی داشته باشد.

این ساعت هوشمند کودکان با اندروید‌‌ نسخه ۴.۲ و بالاتر و iOS نسخه 8 و بیشتر سازگار است. در حال حاضر صحبتی از قیمت و زمان عرضه این محصول به میان نیامده است؛ اما انتظار نداریم این ساعت‌هوشمند کودکان به غیر از بازار چین در سایر بازارهای جهانی مشاهده شود.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.