شیائومی بالاخره احتمالا تا ابتدای زمستان اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد

ساعت‌های هوشمند روز به روز بیشتر جای خود را در دل هواداران فناوری‌های جدید باز می‌کنند و تاکنون ساعت‌های هوشمند مختلفی از جانب شرکت‌های فعال در این زمینه روانه بازار شده است، شیائومی نیز که تاکنون از قافله عقب مانده احتمالا تا ابتدای زمستان امسال اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی می‌کند.

0

آقای لو دی (Liu De)، موسس و مرد شماره یک شیائومی، از برنامه‌های این شرکت برای ساخت ساعت هوشمند خبر داد و اعلام کرد که این ساعت رسما تا اواخر سال جاری معرفی می‌شود.  شیائومی تاکنون در خصوص تولید ساعت هوشمند سکوت اختیار کرده بود و این اولین باری است که ساخت ساعت هوشمند از جانب یکی از مدیران بلندپایه این شرکت رسما اعلام می‌شود.

بر اساس اخباری که از جانب وب‌سایت خبری فناوری GizmoChina منتشر شده، شیائومی در کنار این ساعت هوشمند ممکن است از دوچرخه‌های الکترونیکی جدیدی نیز رونمایی کند، همچنین انتظار می‌رود شیائومی با همکاری شرکت Ninebot یک محصول جدید دیگر را نیز برای معرفی در نظر داشته باشد.

همان‌‌گونه که اشاره شد به غیر از خبر تصمیم شیائومی برای ساخت ساعت هوشمند و معرفی این محصول در اواخر امسال، اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار و جزئیات این ساعت هوشمند از جانب شیائومی منتشر نشده اما در این بین نسخه جدید دستبند هوشمند Mi Band شیائومی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه طی مراسمی رسما رونمایی می‌شود.

دستبند Mi Band 2 شیائومی از صفحه‌نمایش و دکمه فیزیکی بهره می برد و انتظار می‌رود به لحاظ سخت‌افزاری در رده محصولات پایین‌رده و خوش قیمت بازار قرار بگیرد.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.