درز تصاویر شماتیک منتسب به آیفون ۷ پلاس؛ دوربین دوگانه، شارژ بی‌سیم و چیزهای دیگر

هنوز چند ماهی تا رونمایی آیفون بعدی اپل زمان داریم؛ اما هر چه زمان می‌گذرد شایعات بیشتری در خصوص ‌گوشی‌های پرچمدار بعدی اپل به گوش می‌خورد؛ اخیرا نیز شاهد درز تصاویر شماتیک منتسب به آیفون ۷ پلاس؛ دوربین دوگانه، شارژ بی‌سیم و موارد دیگری از این گوشی پرچمدار بودیم.

0

با خبر شدیم مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) که ید طولایی در گمانه‌زنی‌ محصولات اپل دارد اوایل هفته ادعا کرده بود ممکن است در آیفون ۷ شاهد تغییر مکان دکمه معروف Home باشیم. پس از آن نیز مجله ژاپنی مَک‌فَن، تصاویر شماتیکی از گوشی که گفته می‌شود اپل آنرا آیفون ۷ پرو نام گذاری کرده به بیرون انتشار داد، انتظار می‌رود آیفون ۷ پرو نسخه بعدی آیفون 6s پلاس فعلی باشد.

iphone-7-plus

شوربختانه باید گفت از این تصاویر شماتیک چیز جدیدی دستگیرمان نشد. عدم حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به همراه درگاه لایتنینگ در این تصاویر شماتیک جدید به وضوح به چشم می‌آید. دوربین دوگانه نیز که پیش از این گفته میشد در آیفون بعدی اپل حضور دارد در این تصاویر شماتیک به چشم می‌خورد. با توجه به این تصاویر جدید احتمال می‌رود در آیفون ۷ خبری از بدنه فلزی نباشد و اپل از ترکیبی از شیشه و سایر مواد در بدنه پرچمدار بعدی خود استفاده کند، ممکن است این ترکیب مواد به آنچه تاکنون در آیفون 4 و 4s استفاده شده شباهت داشته باشد. در خصوص ابعاد نیز بر اساس آنچه در این تصاویر شماتیک دیده می‌شود می‌توان گفت که آیفون ۷ پرو نسبت به آیفون 6s پلاس از لحاظ ابعاد تغییر چندانی نخواهد کرد. در قسمت پایین گوشی نیز شاهد سه سوراخ ریز هستیم که احتمال می‌رود حکایت از شارژ بی‌سیم در آیفون ۷ پرو داشته باشد.

با این حساب احتمال میرود که خانواده آیفون ۷ شاهد تغییرات زیرساختی نباشند و اپل تغییرات اساسی را برای آیفون‌های سال ۲۰۱۷ خود اعمال کند. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت خانواده آیفون ۷ به روال فروش آیفون‌های قبل از خود ادامه دهند و بعید به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید فروشی رکورد شکن داشته باشند.

Phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.