انتشار تصاویر منتسب به گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید بلک‌بری؛ بلک‌بری هامبورگ و بلک‌بری رم!

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش مدیرعامل بلک‌بری جان چِن، وعده عرضه دو گوشی میانرده اندرویدی در سال ۲۰۱۶ را داده بود. در همین رابطه امروز اطلاعاتی در رابطه با این محصولات که اکنون بانام‌های بلک‌بری هامبورگ و بلک‌بری رم شناخته می‌شود به بیرون درز پیدا کرد.

0

سیاست‌های این شرکت کانادایی برای عرضه گوشی‌های تراز اول همچنان ادامه خواهد داشت اما از بازارِ گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب نیز به این راحتی نمی‌شود چشم پوشید.

Blurry-photo-of-the-BlackBerry-Hamburg-L-and-the-BlackBerry-Rome

بر اساس گفته‌های مدیرعامل بلک‌بری John Chen، این شرکت پایان سال جاری لااقل 2 گوشی میان رده قدرت گرفته از پلتفرم اندروید را راهی بازار خواهد کرد. علاوه بر این شنیده می‌شود یکی از گوشی‌ها به کیبورد فیزیکی مشابه با آنچه در Priv مورد استفاده قرار گرفته بود تجهیز خواهد شد، این در حالی است که مدل دیگر دارای نمایشگر فول تاچ است.

BlackBerry-Hamburg-render

اکنون منابع وابسته به این شرکت کانادایی تائید کرده‌اند که دو گوشی مذکور که با نام‌های بلک‌بری هامبورگ و بلک‌بری رم شناخته می‌شوند، با قیمت 300 الی 400 دلار عرضه خواهند شد و تنها یکی از آن‌ها به کیبورد فیزیکی مجهز شده است. علاوه بر این یک منبع دیگر نیز ادعا می‌کند بلک‌بری هامبورگ با بهره‌گیری از نمایشگر AMOLED، کیبورد QWERTY و بلندگویی که به صورت یکپارچه در زیر نمایشگاه تعبیه شده است در تابستان با قیمت 400 دلاری معرفی خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.