کاهش 95 درصدی سود عملیاتی LG Display‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

بر اساس گزارش‌های منتشر شده واحد LG Display  اصلا کار کاسبی خوبی ندارد و نسبت به سال گذشته ۹۵ درصد کاهش سود عملیاتی داشته است.

0

واحد LG Display مدعی شد در سه ماهه اول سال جاری با کاهشی روبرو بوده که در چهار سال گذشته بی‌سابقه است این واحد در سه ماهه اول سال جاری میلادی۹۵ درصد کاهش سود عملیاتی نسبت به سال پیش داشته است. بر اساس آمار منتشر شده در سه ماهه اول سال جاری میلادی این واحد توانسته ۳۹.۵  میلیارد وون (واحد پول کره جنوبی)، معادل ۳۴.۴۳ میلیون دلار آمریکا سود عملیاتی داشته باشد. بر اساس نظر سنجی که از ۲۶ کارشناس اقتصادی تهیه شده است این واحد ۷۸ میلیارد وون کاهش سود عملیاتی داشته است. بد نیست بدانید چهار سال پیش نیز LG Display در نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۲ با رکود زیادی روبرو شد، در آن زمان این واحد تولید پنل‌های ال‌جی ۲۱۱ میلیارد وون کاهش سود عملیاتی داشت. با این حساب باید دید ال‌جی برای رونق این واحد قدیمی خود چه ساز و کاری را در پیش خواهد گرفت.

businessinsider.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.