نسخه ویندوز ۱۰ موبایل اپلیکیشن اینستاگرام به فروشگاه ویندوز بازگشت

استفاده‌کنندگان از پلتفرم ویندوزفون در جریان هستند که اپلیکیشن رسمی این برنامه هفته گذشته از استور ویندوزفون محو گردید. اکنون خبرهای منتشر شده حاکی از آن‌اند که این برنامه دیگر برای گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون 8.1 به‌روزرسانی نخواهد شد، با این حال خبر مسرت بخش برای دارندگان گوشی‌های ارتقا یافته به ویندوز 10 موبایل اینکه نسخه بتای اینستاگرام اکنون به صورت رسمی در استور ویندوز 10 قابل دسترس می‌باشد.

1

اگرچه تا پیش از این فیس‌بوک نسخه‌ای اپلیکیشن اینستاگرام را راهی استور ویندوزفون کرده بود، با این حال این برنامه از حدود یک سال پیش هیچ به‌روزرسانی را دریافت نکرده و عملاً نقش کلاینت را بازی می‌کند تا یک نسخه رسمی.

همین امر باعث گردید که کلاینت‌های مشهوری همچون 6tag جای خالی نسخه رسمی اینستاگرام را در استور ویندوزفون پر نمایند، این در حالی است که به نظر می‌رسد با آمدن ویندوز 10 موبایل و قابلیت‌هایی از جمله پلتفرم یونیورسال اوضاع در حال تغییر است و شرکت‌های نرم‌افزاری یک‌به‌یک در حال پورت برنامه‌های خود به سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها هستند.

در همین رابطه چندی پیش نسخه ویندوز ۱۰ موبایل اپلیکیشن اینستاگرام بر روی استور قرار گرفت، با این حال کاربران تنها می‌توانستند از طریق لینک مستقیم به صفحه دانلود دسترسی پیدا کنند. اکنون به نظر می‌رسد اپلیکیشن مذکور به حدی از پایداری رسیده است که کاربران می‌توانند آن را با یک جستجوی ساده در فروشگاه ویندوز پیدا نمایند.

البته ناگفته نماند که این نسخه تنها برای گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10 موبایل قابل دسترس بوده و دارندگان سایر گوشی‌های ویندوزی می‌بایست از برنامه‌های جایگزین همچون 6tag برای دسترسی به اینستاگرام استفاده نمایند.

این نسخه تحت عنوان یونیورسال عرضه گردیده، از این رو بایستی در آینده‌ای نزدیک منتظر نسخه‌ای از آن که قابلیت اجرا بر روی تبلت، پی سی و حتی کنسول ایکس باکس وان که از ویندوز 10 قدرت گرفته‌اند را داشته باشیم.

whatsapp

big-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اگر روی لپتاپ اجرا بشه
    خیلی عالی میشه