مایکروسافت کیبرد Word Flow را برای iOS عرضه کرد

مایکروسافت در راستای عرضه سرویس‌های محبوب خود برای کاربران پلتفرم‌های رقبا، این بار کیبورد مخصوص ویندوز فون یا همان Word Flow که رکورددار تایپ سریع را هم دارا می‌باشد را برای استفاده‌کنندگان از پلتفرم iOS منتشر کرد.

0

کیبورد Word-Flow سه ویژگی عمده تایپ کردن استاندارد، پیش‌بینی کلمه بعدی و کشیدن کلمات را دارد. برای انتخاب Emoji نیازی نیست به صفحات مختلف بروید تا شکلک مورد نظرتان را پیدا کنید. صفحه‌کلید Word Flow اجازه می‌دهد با کشیدن دست خود بر روی صفحه‌کلید، حروف را به سرعت انتخاب و کلمه نهایی را تایپ کنید. به زبان ساده‌تر استفاده از ژست‌های حرکتی این امکان را فراهم می‎آورد تا با سرعت بیشتری تایپ کرد.

در همین رابطه و بر اساس اخبار از پیش درز کرده، مایکروسافت سرانجام کیبورد Word Flow را در قالب یک اپلیکیشن برای iOS عرضه کرد. البته ناگفته نماند که این برنامه در فاز اول تنها برای کاربران ساکن ایالات‌متحده قابل دسترس خواهد بود و پس از رفع نواقص احتمالی به صورت رسمی بر روی اپ‌استور قرار می‌گیرد. نسخه iOS کیبورد Word-Flow در کنار قابلیت‌های اصلی، امکان انتخاب پس‌زمینه و تایپ با یک دست را هم به همراه آورده است.

Microsoft outs Word Flow keyboard for iOS

مایکروسافت این روزها علاقه زیادی به اپلیکیشن صفحه‌کلید نشان می‌دهد و تاکنون صفحه‌کلید‌های مختلفی را برای iOS و اندروید آزمایش کرده است. چندی پیش نیز شاهد معرفی اپلیکیشن صفحه‌کلید Hub Keyboard بودیم، این صفحه‌کلید که برای اندروید و iOS منتشر شده، کاربر را قادر می‌سازد تا به فایل‌ها و دفترچه تلفن از داخل اپلیکیشن صفحه‌کلید دسترسی داشته باشد. در هر حال اگر شما نیز ساکن ایالات‌متحده هستید، در صورت تمایل می‌توانید  کیبورد Word Flow را برای iOS را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

whatsapp

Download-from-appstore

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.