رونمایی Meizu از گوشی هوشمند میان‌رده Meizu m3 با قیمت پایه 92 دلار

اگر از هواداران گوشی‌های Meizu هستید به احتمال زیاد گوشی میان‌رده Meizu m2 را به خاطر دارید، این گوشی ظاهرا طرفداران زیادی دارد و Meizu نسخه جدید آنرا با نام m3 با قیمت پایه ۹۲ دلار معرفی کرد.

0

گوشی میان‌رده جدید Meizu m3 مشخصه‌‌های زیادی را از نسخه قبلی خود به ارث برده است، بد نیست بدانید m2 قیمتی برابر با ۹۲ دلار داشت و Meizu در خصوص m3 نیز از همین سیاست قیمت‌گذاری استفاده کرد و این گوشی جدید نیز دقیقا ۹۲ دلار قیمت دارد. البته m3 نسبت به مدل قبلی خود از لحاظ سخت‌افزاری نیز تغییر چندانی را شاهد نبوده است، چیپست مدیاتک MT6735 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای Cortex A53 در گوشی جدیدِ Meizu جایگزین چیپست MT6735 که در m۲ شاهد آن بودیم شده است.

Meizu-m3

گوشی Meizu m3 در دو نسخه روانه بازار می‌شود، مدل اول این گوشی از دو گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد در حالی که مدل بعدی این گوشی سخت‌افزار قوی‌تری دارد و به ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. در هر دو گوشی درگاه کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی نیز در نظر گرفته شده است.

بدنه گوشی Meizu m3 از جنس پلی‌کربنات است و این گوشی صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن 720 دارد. ابعاد m3 نیز نسبت به m2 مقداری بزرگ‌تر است و این گوشی ابعادی برابر ۱۴۱.۵ در ۶۹.۵ در ۸.۳ میلی‌متر دارد، از لحاظ باتری نیز Meizu برای این گوشی جدید خود باتری ۲۸۷۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است در صورتی که در m2 شاهد باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری بودیم.

MeizuM3

دوربین اصلی m3 نسبت به مدل سابق خود تغییری نکرده است و در m3 شاهد دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که از دیافراگم f/2.2 و از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز بهره می‌گیرد. در قسمت جلو این گوشی نیز شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که به لطف چیپست جدید به خدمت گرفته شده در این گوشی، m3 قادر به برقراری ارتباط از طریق شبکه مخابراتی LTE است. بلوتوث و وای‌فای a/b/g/n به همراه جی‌پی‌اس نیز در این گوشی جدید Meizu خودنمایی می‌کند اما خبری از وای‌فای ac در این محصول نیست.

شرکت meizu برای این گوشی جدید خود خوش سلیقگی به خرج داده و m3 در رنگ‌های مختلفی روانه بازار می‌شود، در حال حاضر مدل ۲ گیگابایتی این گوشی که از ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره‌مند است همان‌گونه که اشاره شد ۹۲ دلار قیمت دارد و مدل ۳ گیگابایتی این گوشی با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی از قیمتی حدود ۱۲۳ دلار برخوردار است. لازم به ذکر است که در حال حاضر خبری از عرضه این گوشی در بازارهای جهانی از جانب Meizu به بیرون منتشر نشده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.