شیائومی 21 اردیبهشت ماه از رابط کاربری بهینه شده MIUI 8 به همراه Xiaomi Max رونمایی خواهد کرد

اگر با رابط کاربری MIUI کار کرده باشید بدون شک تجربه تعامل خوب این رابط کاربری در ذهن شما مانده است، باخبر شدیم نسخه بهینه شده این رابط کاربری در ۲۱ اردیبهشت‌ ماه به همراه گوشی شیائومی مَکس رونمایی خواهد شد.

3

شاید برای شما جالب باشد بدانید که در حال حاضر ۱۷۰ میلیون کاربر از رابط کاربری MIUI شیائومی استفاده می‌کنند، این رابط در نسخه ۸ خود شاهد طراحی جدید و امکانات ویژه خواهد بود. باخبر شدیم که شیائومی حدود دو هفته دیگر مراسمی را برگزار می‌کند تا در طی آن از دستبند هوشمند Mi Band 2 و گوشی هوشمند Mi Max رونمایی کند، از قرار معلوم شیائومی دستی هم بر سر رابط کاربری محبوب MIUI کشیده و هشتمین نسخه از این رابط کاربری را نیز در این مراسم خودنمایی خواهد کرد.

شیائومی در ویدئویی که در Weibo منتشر کرده است وعده ویژگی‌های جدیدی را در نسخه MIUI 8 به کاربران داده است، در کانال رسمی MIUI در یوتیوب نیز شاهد تبلیغات این رابط کاربری جدید هستیم. با توجه به آنچه تاکنون از نسخه جدید این رابط کاربری دستگیرمان شده می‌توان گفت که منوی اعلان‌ها عملکردی پویاتر دارد و ویژگی‌های اصلی در ابتدا نمایش داده می‌شود و سپس شاهد بقیه اعلان‌ها هستیم.

گفته می‌شود که اپلیکیشنی برای گوشی فرا دادن به موسیقی از طریق رایانش ابری نیز در این نسخه جدید تعبیه شده است، ذکر این نکته نیز لازم است که تا دو هفته دیگر که شاهد این رونمایی هستیم ممکن است تصاویر و اطلاعات بیشتری از MIUI جدید باشیم. طرفداران شیائومی به خوبی می‌دانند که رابط کاربری MIUI 7.1 از نسخه قدیمی اندروید کیت‌کت ۴.۴ بهره می‌برد با این حساب خیلی‌ هم دور از انتظار نیست اگر در نسخه MIUI 8 شاهد اندروید آب‌نبات چوبی ۵.۱ باشیم. با این حساب امیدواریم شیائومی برای این نسخه جدید رابط کاربری MIUI سنگ تمام بگذارد و در حین معرفی از اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو بهره بگیرد.

در مجموع باید گفت شیائومی وعده داده که امکانات زیادی را با نسخه جدید رابط کاربری MIUI برای کاربران به ارمغان بیاورد و با توجه به سابقه‌ای که از این شرکت چینی سراغ داریم می‌توان گفت که وعده‌های این شرکت در بیشتر موارد درست از آب در می‌آید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمودی می‌گوید

    بزرگوار، miui رابط کاربری و مجموعه نرم افزاری و بهینه سازی های شرکت شیائومی هست که روی هر نسخه ای از اندروید سوار میشه. نتیجه اینکه ربطی به 4.4 یا 5 یا 6 بودن اندروید نداره.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام بزرگوار
      منظور اینه که به همراه این نسخه عرضه میشه. آپدیت‌های رابط کاربری اصولا به همراه نسخع‌های جدید و با توجه به تغییرات صورت گرفته زگدر اون نسخه عرضه میشن.

      1. محمودی می‌گوید

        بهر حال از نوشته حضرتعالی چنین برداشتی نمیشه.
        همین الان Miui 7 روی اندروید 5 در گوشی هایی مثل Redmi 3 یا Redmi note3
        و روی اندروید 6 در گوشی Mi5 سوار هست.