آیفون SE‌ اپل در این کشورها فروش خوبی را تجربه کرده است

طرفداران آیفون به خوبی می‌دانند که آیفون SE با ابعاد کوچک و جمع و جوری که دارد به خوبی توانسته خود را در دل هواداران جا کرده و به فروش بالایی دست پیدا کند، با این حساب اگر علاقه‌مند به اطلاعات دقیق میزان فروش آیفون SE در کشورهای مختلف هستید تا پایان این متن با ما همراه باشید.

1

آخرین گزارش‌ها از استقبال کاربران از آیفون SE در کشورهایی نظیر انگلستان و فرانسه خبر می‌دهد. این گوشی در این کشورها به میزان یک درصد نفوذ داشته است. جالب اینجاست که به همین میزان آیفون SE توانسته در کانادا و هنگ‌کنگ نیز نفوذ داشته باشد. همان‌‌گونه که انتظار میرفت آیفون SE در میان آمریکایی‌ها طرفدار بیشتری دارد و در حال حاضر به میزان ۴ درصد فروش داشته است.
iphone SE statistic
با در نظر گرفتن این میزان فروش، آیفون SE به نسبت با سری گوشی‌های آیفون 6 و 6s و همچنین آیفون 5s و آیفون 5c میزان نفوذ کمتری داشته است. این امر ممکن است به این دلیل باشد که خریداران آیفون SE را افرادی تشکیل می‌دهند که به دنبال جایگزینی موقتی برای گوشی خراب شده خود هستند. از طرف دیگر بیشتر خریداران گوشی‌های تراز اول آیفون ذکر شده را افرادی تشکیل می‌دهند که به دنبال خرید گوشی آیفون جدید هستند.

آیفون SE درست است که صفحه‌نمایشی کوچک دارد؛ اما در قلب این محصول همان چیپست A9 را شاهد هستیم که در آیفون 6s و 6s پلاس جا خوش کرده است. از لحاظ دوربین نیز با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون SE طرف هستیم که پیش از این در آیفون 6s استفاده شده است، بد نیست بدانید دوربین آیفون SE از ویژگی Live Photos نیز پشتیبانی می‌کند. این موارد در کنار نسل قبلی سنسور تاچ‌آی‌دی به همراه پشتیبانی از NFC برای استفاده از سیستم پرداخت موبایل Apple Pay آیفون SE را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی که قصد دارند گوشی قدیمی ۴ اینچی خود را با محصولی کوچک و کارآمد تعویض کند تبدیل شده است.

در حال حاضر کاربران بسیاری هنوز از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنند و گوشی خود را به مدل‌های جدید آیفون 6 یا آیفون 6s ارتقا نداده‌اند. این جاست که فرصتی مغتنم برای این کاربران پیش آمده تا با خرید آیفون SE از گوشی کوچکی بهره‌مند شوند که در حد قد و قواره بزرگان آیفون کارایی دارد.

انتظار می‌رود آیفون ۷ اپل در مهر یا شهریور ماه رونمایی شود و با این حساب آیفون SE تا آن زمان فرصت دارد تا به یکه تازی خود ادامه دهد چرا که پس از معرفی آیفون ۷ با چیپست A10 و امکانات ویژه جدید بعید به نظر می‌رسد کاربران علاقه خود به خرید آیفون SE را حفظ کنند. البته پس از معرفی آیفون ۷ نیز اگر اپل سخاوتمندی به خرج دهد و قیمت مناسب و معقولی را برای آیفون SE دوست داشتنی خود مشخص کند ممکن است خریداران همچنان به خرید این گوشی جمع و جور آیفون علاقه نشان دهند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    والا ایران باید تو صدر این لیست باشه وقتی آدمایی پیدا میشن که 2 برابر قیمت پول گوشی رو میدن آمار ایران باید در 2 ضرب بشه :)))