گزارش: سامسونگ در حال آزمایش دو مدل‌ نوت 6 با صفحه نمایش خمیده و ساده و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی است

اگرچه مدت زمان زیادی تا موعد رونمایی از ششمین پرچم‌دار سری گلکسی نوت سامسونگ زمان باقی مانده، با این حال روز گذشته اطلاعاتی در همین رابطه به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای مشغول تست لااقل دو نسخه از این محصول مجهز به نمایشگر ساده و دو لبه خمیده است.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت GSM، سامسونگ در حال آزمایش دو مدل‌ گلکسی نوت 6 با صفحه‌نمایش خمیده و ساده از نوع پنل 5.8 اینچی است.

همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ تا پیش از این لااقل 3 مدل گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر دو لبه خمیده را راهی بازار کرده است، از این رو نوت 6 اگر از این نوع پنل نمایشگر بهره ببرد، بایستی به امکانات جانبی مختلفی مجهز شود تا توان رقابت با گلکسی اس 6 و 7 اچ در بازار را به دست آورد.

علاوه بر این منبع خبر معتقد است که گوشی مذکور سرانجام در یک نسخه با صفحه صفحه‌نمایش خمیده یا ساده به بازار عرضه خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ اولین بار در سال 2014 از پنل یک لبه خمیده در گلکسی نوت 4 استفاده کرد، با این حال سال گذشته نوت 5 بدون این قابلیت عرضه گردید، از این رو هنوز به طور دقیق مشخص نیست که شرکت سازنده سرانجام نوت 6 را به چه نوع نمایشگری تجهیز خواهد کرد.

علی ایحال در این گزارش آمده که انرژی نوت 6 را قرار است باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید که نسبت به نسخه به کار گرفته شده در نوت 5 با افزایش هزار میلی‌آمپر ساعتی روبه‌رو شده است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی مشابه با آنچه در گلکسی اس 7 مورد استفاده قرار گرفته است، 6 گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 823 یا اگزینوس 8890، سنسور تشخیص عنبیه چشم و قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

اگر همه چیز طبق روال همه ساله پیش برود، گلکسی نوت 6 تا انتهای تیرماه معرفی خواهد شد و ظرف مدت زمان کوتاهی پس از آن در اکثر بازارهای جهان عرضه می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.