ایسر از لپ‌تاپ هیبریدی Switch Alpha 12 با سیستم خنک‌کننده مایع رونمایی کرد

شرکت ایسر روز گذشته از جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر خود که به سیستم خنک‌کننده مایع نیز مجهز شده است با نام Switch Alpha 12 رونمایی کرد.

1

Switch Alpha 12 را می‌توان نسل جدید لپ‌تاپ‌های هیبردی دانست که علاوه بر پایه نگاه دارنده، به سیستم خنک‌کننده مایع در عوض تعبیه فن مجهز شده است.

Switch-Alpha-12_SA5-271_02

این محصول همان‌طور که انتظار می‌رود از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل بهره برده و دارای بدنه‌ای تمام آلومینیوم است. Switch Alpha 12 در سینه میزبان تراشه نسل ششمی Core i اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و  128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بوده، این در حالیست که کیبورد مغناطیسی رایگان آن نیز دارای نور پس زمینه است.

acer_switch_alpha_12_cooling

از دیگر ویژگی‌های این محصول ایسر می‌توان به پورت کامل USB 3.0 با پشتیبانی از فناوری Type-C، دوربین سنجش عمق RealSense 3D برای بهره بردن از قابلیت ویندوز هلو و قلم استایلوس Acer Active Pen اشاره کرد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، لپ‌تاپ هیبریدی Switch Alpha 12 قرار است از تابستان با قیمت پایه 599 دلاری به بازار عرضه شود.

 

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من که یه ایسر اسپایر سوئیچ 11 دارم خیلی عالیه
    از ایسوس بهتره